ترافیک در مسیرهای منتهی به تهران نیمه سنگین است


ترافیک در مسیرهای منتهی به تهران نیمه سنگین است

تهران- ایرنا- معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: ترافیک در بیشتر مسیرهای منتهی به تهران پرحجم تا نیمه سنگین است.

عادل مصدقی روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از عصر روز گذشته (جمعه) همزمان با بازگشت مسافران به تهران به ویژه در ساعات شب با ترافیک نسبتا سنگینی از مسیرهای شمالی به ویژه مسیر هراز مواجه بودیم که عصر دیروز این محور بدلیل تخلیه بار ترافیکی یک طرفه شد.

وی افزود: در حال حاضر نیز تردد از مسیرهای هراز، رودهن، ساوه، قم، کرج و پاکدشت به سمت تهران تردد خودروها بصورت پرحجم تا نیمه سنگین مواجه است.

معاون راهداری استان تهران خاطرنشان کرد: در مسیرهای خروجی تهران تردد خودروها بصورت روان و عادی در جریان است.

وی از مسافران خواست جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی در کلیه جاده‌های سراسر کشور به سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

استقرار اورژانس در جاده های منتهی به پایتخت

همچنین رییس مرکز اورژانس تهران از استقرار آمبولانس‌های این مرکز در جاده‌های منتهی به پایتخت خبر داد و گفت: از روز گذشته (جمعه) همزمان با افزایش حجم ترافیک به ویژه در جاده های شمالی این استان ۵۰ دستگاه آمبولانس در این مسیرها مستقر شدند.

پیمان صابریان اظهار داشت: آمبولانس‌های اورژانس تهران همچنان در مسیرهای تعیین شده مستقر هستند و در صورت نیاز خدمات درمانی به مسافران ارائه می دهند.

وی خاطرنشان کرد: آمبولانس‌های اورژانس تهران در آزاد راه‌های تهران پردیس، قم، ساوه و کرج مستقر هستند و مسافران در صورت نیاز به خدمات درمانی به این تیم‌ها و یا سامانه ۱۱۵ تماس حاصل کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی