آغاز مرحله منطقه‌ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در خراسان شمالی


آغاز مرحله منطقه‌ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در خراسان شمالی

مرحله منطقه‌ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در خراسان شمالی امروز آغاز می شود.

مرحله منطقه ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با حضور 16 تیم از استان های قم، یزد، سمنان، کرمان، گیلان، مازنداران، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و خراسان رضوی از 18 تا 20 آبان ماه در بجنورد برگزار می شود.

مرحله منطقه‌ای هشتمین دورۀ مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان‌های البرز، خراسان شمالی، کردستان و هرمزگان برگزار خواهد شد و تیم‌های دانشجویی شرکت کننده جهت انتخاب تیم‌های راهیافته به مرحله کشوری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به گزارش ایسنا، هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با حضور ۶۲۵ تیم در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد که در این بین ۶۴ تیم به مرحله منطقه‌ای راه پیدا کردند و از این بین هر منطقه سه تیم و در مجموع ۱۲ تیم به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

پیرو منویات مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه ها و با توجه به نیاز فضای علمی و فرهنگی کشور بویژه دانشگاه ها به گفت و گوی اخلاق محور، جهاددانشگاهی اقدام به طرح ریزی این مسابقات کرده است.

مباحثه رودرو، روشمند و منطقی و ایجاد محیطی امن برای بیان آزادانه اندیشه هاست از اهداف برگزاری این مسابقات است.

میزبانی مرحله منطقه‌ای مسابقات مناظره دانشجویان ایران با مشارکت دانشگاه‌ها، استانداری و برخی نهادها و ادارات کل خراسان شمالی انجام خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟