30 عکاس کشور در گیلان


30 عکاس کشور در گیلان

رشت - ایرنا - دومین نمایشگاه ملی گروهی  عکس 30 عکاس امروز (شنبه) در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت گشایش یافت.

دبیر برگزاری نمایشگاه گروهی ۳۰ عکاس بیان کرد: این نمایشگاه شامل ۳۰ عکس با موضوعات مستند، مفهومی، پرنده نگری، طبیعت و آسمان شب در ابعاد ۳۰ در ۴۰ سانتیمتر به صورت رنگی ، سیاه و سفید در قاب ۴۰ در ۵۰ از ۳۰ عکاس است.

حسن جوری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا مهم‌ترین هدف برگزاری نمایشگاه را همبستگی میان عکاسان و انجام دادن کار گروهی دانست و افزود: در این نمایشگاه شهرت مهم نیست؛ نگاه‌ها و قاب‌ها سخن می گویند.
وی ادامه داد: عکاسان از نقاط مختلف ایران گردهم آمده اند تا از اقلیم و نگاه عکاسانه شخصی جدا شده و در مجموع تلاش هنری یک گروه ایرانی را به نمایش بگذارند.
وی تلاش عکاسان این مجموعه را پس از گذشت ماه‌ها در ژانرهای مختلف ستودنی خواند .
هنرمندان عکاس که عکس‌هایشان در این نمایشگاه دیده خواهد شد عبارتند از حسن جوری از رشت، مرتضی بوداغی از رامسر، محسن سید کاظمی از تهران، رضا رادمرد ندافی از رشت، سلیمان حسنی از یاسوج، امید چائی پز از لاهیجان، مهدی بهاری از تهران، علی پیشگاهی از اصفهان، محمد ثابتی خواه از ماسوله، محسن بی آزار از رشت، مجید عاشوری از رشت، حسین پورحسن از رشت، امیر حسین عاشوری از رشت، آرمان خاضع نیا از رشت، فرهاد پور نصیری از رشت، محمدصالح زاده از رشت، محمدرضا سلطانی از رشت، محمدآقاجانی از مشکین شهر، حسن حاتمیان از شهسوار، سپهر مجیدیان از اراک، مهدی نیک نژاد از رشت، محمد آئین پرست از رشت و بهمن رمضانی از رشت.
نمایشگاه " ۳۰ عکاس " تا ۲۳ آبان‌ماه، صبح‌ها از ساعت ٩ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ١٥ تا ١٩ در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا(ص) رشت پذیرای علاقه‌مندان به هنر عکاسی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات