رسانه های وحدت آفرین در کرمانشاه تجلیل می شوند


رسانه های وحدت آفرین در کرمانشاه تجلیل می شوند

حشمتی، از ارزیابی اخبار و گزارشات جراید و خبرگزاری های استان کرمانشاه در هفته وحدت خبر داد و گفت: سه رسانه برتر و وحدت آفرین در پایان هفته وحدت معرفی و تجلیل می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، «امیر حشمتی» امروز(شنبه، ۱۸ آبان) در نشست خبری با اشاره به آغاز هفته وحدت از 12 ربیع الاول مصادف با روز (یکشنبه، 19 آبان)، گفت: اصحاب رسانه نقش بسیار مهمی در تنویر افکار عمومی و تقویت وحدت و انسجام در جامعه اسلامی دارند.
معاونت آموزش دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه، افزود: در سنوات گذشته از همکاری اصحاب رسانه بهره برداری لازم را برده و فضای هفته وحدت و برنامه‌های مرتبط با این هفته با تلاش خبرنگاران در حوزه رسانه به فضای بسیار مطلوب تری تبدیل شده است.
وی اظهار کرد: انتظار می رود خبرنگاران و اصحاب رسانه استان مانند سال سنوات گذشته دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه را در انعکاس هر چه بهتر رویدادهای خبری هفته وحدت یاری دهند تا انعکاس خبری و گزارش محور مطلوبی از برنامه‌های این هفته داشته باشیم.
حشمتی، با بیان اینکه در پایان برنامه‌های هفته وحدت از رسانه های برتر وحدت آفرین در استان کرمانشاه تقدیر به عمل خواهد آمد، ابراز کرد: با آغاز برنامه ها که از امروز با برپایی این نشست خبری کلید خورده است آمادگی دریافت گزارشات و فعالیت‌های رسانه‌ای اصحاب محترم جراید استان و خبرگزاری ها خواهیم بود.
وی بیان کرد: با تاکیدات حجت الاسلام فاضلی ریاست محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه، گزارشات ارسالی از اصحاب رسانه، توسط تیمی بی طرف و مورد وثوق دفتر، مورد ارزیابی قرار گرفته و در پایان بعد از اتمام برنامه های هفته وحدت، به صورت ویژه از از سه رسانه برتر استان تقدیر به عمل خواهد آمد.
معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه، در ادامه به تشریح برنامه‌های پژوهشی و تولید محتوا با محوریت وحدت، انسجام و همدلی در جامعه اسلامی پرداخت.
وی با اشاره به انتشار فصلنامه تخصصی حبل المتین، عنوان کرد: حمایت از طرح های پژوهشی و پایان نامه های پژوهشگران اهل سنت یکی از برنامه های مورد توجه در دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه است.
حشمتی، با اشاره به چاپ مقالات و طرح های پژوهشی صاحبنظران و اصحاب قلم اهل سنت در این فصلنامه، ابراز کرد: بانک اطلاعاتی با درج رزومه و سابقه علمی و پژوهشی از پژوهشگران اهل سنت استان کرمانشاه جهت حمایت از طرح های فاخر پژوهشی و پایان نامه های تقریبی و وحدت آفرین گردآوری شده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در کل کشور ۳۰۰ مورد از مقالات و ۱۵ مورد از پایان نامه هایی که با موضوع تقریب مذاهب، اشتراکات دیدنی و وحدت تدوین شده، حمایت صورت گرفته است.
پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد