افزایش معافیت جوانان صهیونیست از خدمت نظامی به دلیل اختلالات روانی


افزایش معافیت جوانان صهیونیست از خدمت نظامی به دلیل اختلالات روانی

یک روزنامه رژیم صهیونیستی از افزایش معافیت جوانان این رژیم از خدمت نظامی به دلیل مشکلات روانی خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، آمارهای رسمی ارتش رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد تعداد جوانانی که در سال ۲۰۱۸ معافیت نظامی دریافت کرده‌اند در مقایسه با سال ۲۰۱۷، افزایش ۳۰ درصدی داشته‌اند.

روزنامه صهیونیستی«معاریو» با اعلام این خبر افزود که طبق این آمارها ۴۵۰۰ جوان در سال ۲۰۱۸ به دلیل مشکلات روانی از خدمت نظامی معاف شده‌اند حال آنکه در سال ۲۰۱۷ تعداد جوانانی که از خدمت معاف شدند ۳۵۰۰ نفر بودند.

به نوشته این روزنامه، ۴۴.۷ درصد کسانی که معافیت نظامی دریافت کرده‌اند از احزاب مذهبی یهودی(حریدی)، ۴۶.۶ درصد از جریان سکولار و ۸.۷ درصد از کسانی بودند که در موسسات آموزش مذهبی رسمی در حال تحصیل بودند.

طبق گزارش وبگاه «عربی ۲۱»، معاریو همچنین نوشت که این آمارهای رسمی نشان می‌دهد تعداد جوانانی که با داشتن مدارک رسمی درباره ابتلا به اختلالات روانی برای دریافت معافیت نظامی مراجعه کرده‌اند، ۱۰۰ درصد افزایش داشته‌اند.

بر پایه این گزارش، تعداد سکولارهایی که به دلیل مشکلات روانی معافیت گرفته‌اند از ۱۶۲۵ نفر به ۲۰۹۷ نفر افزایش یافته است.

معاریو همچنین نوشت که افسران ارشد واحد جذب نیروی ارتش درباره صحت اسناد و مدارک ارائه شده از سوی جوانان برای دریافت معافیت نظامی ابراز تردید کرده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی از مشکلات کمبود نیرو رنج می‌برد تا حدی که این رژیم زنان را برای ورود به یگان‌های رزمی همانند یگان زرهی و توپخانه‌ای که پیش از این کمتر از زنان استفاده می‌شد، ترغیب می‌کند.

انتهای پیام/م

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)