چلسی 2-0 کریستال پالاس؛ صعود به رده دوم جدول با پیروزی در مینی‌دربی لندن


چلسی 2-0 کریستال پالاس؛ صعود به رده دوم جدول با پیروزی در مینی‌دربی لندن

چلسی موقتا به رده دوم جدول رفت.

چلسی موقتا به رده دوم جدول رفت.

به گزارش وبسایت نود، در اولین مسابقه روز شنبه از هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس بعد از ظهر امروز و از ساعت ۱۶ (به وقت تهران) چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج میزبان کریستال پالاس بود که

چلسی که در ۶ مسابقه از ۸ دیدار خانگی خود برابر کریستال پالاس به پیروزی رسیده با این ترکیب اولیه روانه میدان شد:

کپا؛ جیمز، زوما، توموری، امرسون؛ کانته، کواچیچ؛ ویلیان، مانت، پولیسیچ؛ آبراهام

با ۲۴ سال و ۸۸ روز، فرانک لمپارد جوانترین ترکیب تاریخ چلسی در لیگ برتر را به میدان فرستاد. این همچنین جوان ترین ترکیب یک تیم در فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ برتر است.

چلسی بازی را با آهنگ تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ۱۲ با حرکت ویلیان و خالی شدن فضا برای پولیسیچ در کانال سمت چپ به موقعیتی مناسب رسید اما گوایتا تلاش بازیکن آمریکایی چلسی را ناکام گذاشت. دو دقیقه بعد نیز ویلیان قصد داشا شانس خود را روی ضربه ای ایستگاهی امتحان کند اما ضربه او به دلیل نداشتن کات لازم به بیرون رفت.

روی هاجسون در دقیقه ۴۴ جوئل وارد را با تصمیمی فنی از زمین بیرون کشید و مارتین کلی را در دفاع راست به جای او به کار گرفت.

در دقیقه سوم وقت های اضافه نیمه اول سانتر کانته روی سر پولیسیچ با ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت تا به این ترتیب نیمه اول مسابقه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

چلسی در دقیقه ۵۲ به گل نخست رسید. پاس تک ضرب ویلیان در محوطه جریمه به آبراهام رسید تا او با بغل پای راست یازدهمین گل فصل خود را به ثمر برساند.

پولیسیچ در دقیقه ۷۹ چلسی را به گل دوم هم رساند. او که پاسی را از زوما دریافت کرده بود، با حرکتی عرضی به سمت دروازه پالاس برد و توپ را به باتشوایی سپرد. ضربه مهاجم بلژیکی به سمت دروازه بلوکه شد تا خود پولیسسچ با ضربه سر دروازه را باز کند.

چلسی 2-0 کریستال پالاس؛ صعود به رده دوم جدول با پیروزی در مینی‌دربی لندناین مسابقه در نهایت با پیروزی ۲-۰ چلسی به پایان رسید تا آبی های لندن با کسب هشتمین برد فصل ۲۶ امتیازی شده و موقتا خود را به جایگاه دوم جدول برسانند. پالاس نیز با ۱۵ امتیاز نهم است.

در مهم ترین بازی امشب از ساعت ۲۱ لسترسیتی میزبان آرسنال خواهد بود و در صورت پیروزی قادر است جایگاه چلسی در رده دوم را اشغال کند. البته این جایگاه ها تا برگزاری بازی لیورپول-منچسترسیتی موقت خواهد بود.

۷۷۱۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان اراک و ساوه