باید در عمل نشان دهیم که محکم پای مبارزه با فساد ایستاده‌ایم


باید در عمل نشان دهیم که محکم پای مبارزه با فساد ایستاده‌ایم

معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: باید در عمل، نشان دهیم که برای مبارزه با فساد، حکم ایستاده‌ایم و شایسته است مدیران نظارت خود را بیشتر کنند.

باید در عمل نشان دهیم که محکم پای مبارزه با فساد ایستاده‌ایم
به گزارش فانوس، حسین مهدوی معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در آئین تودیع و معارفه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان بوشهر شجاعت و نداشتن ملاحظه کاری نسبت به پرونده‌های فساد را در جامعه اثرگذار خواند و گفت: باید در عمل، به مردم نشان دهیم که قوی و محکم پای مبارزه با فساد، ایستاده‌ایم و شایسته است مدیران نیز نظارت‌ها را در مجموعه خود بیشتر کنند و با متخلفان با جدیت برخورد کنند.

او ادامه داد: اکنون مبارزه با فساد اولویت اول قوه قضائیه است و زمانی این موضوع اولویت کشور می‌شود که قوه مجریه و قوه مقننه نیز همراه با ملت در این مسیر حرکت کنند.

معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه تاکید کرد: در حوزه مبارزه با فساد باید به نحوی عمل کنیم که موجب خشکاندن ریشه‌ها و بستر‌های آن شود.

مهدوی بیان کرد: مسیر نابودی فساد در درجه اول شفافیت، درجه دوم مسؤول سازی دستگاه‌ها و درجه سوم برخورد قاطع با فساد است، که باید به آسیب شناسی هر مرحله توجه کرد زیرا بی‌توجهی به آسیب‌ها می‌تواند فرصت‌ها را به تهدید تبدیل کند.

او همچنین با اشاره به دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی ایران در سال‌های گذشته، گفت: اگر انقلاب ما در سال ۵۷ شعارش مبارزه با استعمار و استبداد بود، شعار دوم آن مبارزه با شیطان بزرگ و مبارزه با استکبار جهانی است.

معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد شهدا افزود: فلسفه وجودی همه حکومت‌ها تدبیر برای ایجاد رفاه و توسعه در جامعه است، اما حکومت و نظام دینی که زیر نظر ولایت فقیه است، علاوه بر توسعه و آسایش مردم برای تعالی و عبودیت نیز تلاش می‌کند.

مهدوی همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو بیان کرد: مشارکت همه جانبه در انتخابات مهم است و مشارکت مردم، سلامت انتخابات، امنیت در محل برگزاری انتخابات و انتخاب افراد اصلح از جمله مواردی است که باید رعایت شود.

معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: آمریکا به دنبال ایجاد فشار حداکثری بر کشور است که ما باید با همبستگی جلوی آن‌ها ایستادگی کنیم و این وحدت و همبستگی باید بر پایه‌های انقلاب اسلامی یعنی اعتقادات مردم، رهبری و وحدت باشد.

در این مراسم از خدمات علی دهقانی قدردانی و سید هادی صداقت به عنوان رئیس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان بوشهر منصوب شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز