خراسان شمالی دبیرخانه دایمی جشنواره بین المللی کاریکاتور شود


خراسان شمالی دبیرخانه دایمی جشنواره بین المللی کاریکاتور شود

استاندار خراسان شمالی گفت: از حوزه هنری کشور خواستارم جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور بین المللی شده و خراسان شمالی دبیرخانه دایمی این جشنواره بین المللی باشد.

محمدعلی شجاعی در آیین پایانی دهمین جشنواره کارتون و کاریکاتور کشور، اظهار کرد: قبول دارم خراسان شمالی استان برخورداری نیست اما وجود هنرمندان و افرادی که به استعدادهای خود عشق می ورزند و موجب می شوند که استان 10 سال این پایگاه را رها نکند سبب افتخار استان است.

وی در ادامه خطاب به رئیس حوزه هنری کشور حاضر در این آیین، گفت: جشنواره کارتون و کاریکاتور بین المللی شود و به پاس قدردانی تلاش ۱۰ ساله هنرمندان کاریکاتور خراسان شمالی در این حوزه دبیرخانه جشنواره دایمی این جشنواره به این استان برسد.

به گزارش ایسنا، وی با قدردانی از تلاش های حوزه هنری کشور طی ۴۰ سال گذشته، تصریح کرد: بعد از جنگ می طلبید پایگاهی برای تولیدات انقلابی شکل بگیرد و توسعه یابد و ما امروز ثمرات آن را در اقصی نقاط کشور و عرصه های بین المللی شاهد باشیم.

شجاعی مطرح کرد: توسعه رشته های مختلف در حوزه هنری این بخش را به مکانی برای هنرمندان انقلابی و پایبند به ارزش ها و آرمان های تبدیل کرده است که آنان صحنه ها ی ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی را برای نسل های آینده ثبت و ضبط کرده اند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به عنوان دهمین جشنواره کارتون و کاریکاتور با نام جوانی ایرانی، خاطر نشان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری محور و عامل اصلی حرکت را جوان ایرانی مومن می داند.

شجاعی گفت: به طور قطع کاریکاتور و کارتون با زبان گویای خود می تواند جایگاه ویژه ای برای اعلام دغدغه های مردم باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها