معرفی رسمی جیپ رانگلر جدید نسخه آزادی


معرفی رسمی جیپ رانگلر جدید نسخه آزادی

جیپ رانگلر فری دام ادیشن دوباره بازگشته و این خودروساز به ازای فروش هر دستگاه از این خودرو مبلغ 250 دلار را به موسسه USO اعطا خواهد کرد. قیمت مدل دو درب رانگلر از 34190 دلار شروع می‌شود درحالی‌که بهای مدل چهار درب رانگلر آنلیمیتد برابر با 37690 دلار می‌باشد. نسخه آزادی از تریم اسپورت... The post معرفی رسمی جیپ رانگلر جدید نسخه آزادی appeared...

جیپ رانگلر فری دام ادیشن دوباره بازگشته و این خودروساز به ازای فروش هر دستگاه از این خودرو مبلغ 250 دلار را به موسسه USO اعطا خواهد کرد. قیمت مدل دو درب رانگلر از 34190 دلار شروع می‌شود درحالی‌که بهای مدل چهار درب رانگلر آنلیمیتد برابر با 37690 دلار می‌باشد.

معرفی رسمی جیپ رانگلر جدید نسخه آزادی
نسخه آزادی از تریم اسپورت S به عنوان نقطه آغاز خود استفاده کرده اما دارای ستاره نظامی روی کاپوت، پرچم‌های این کشور در بالای لوگوهای جیپ و نشان اسکار مایک در درب پشتی می‌باشد. همچنین سقف مشکی، شیشه‌های جانبی تیره، پله‌های جانبی و رینگ‌های 17 اینچی هم تکمیل کننده تغییرات ظاهری هستند.

معرفی رسمی جیپ رانگلر جدید نسخه آزادی
اولین دسته از مدل‌های نسخه آزادی با رنگ‌های قرمز، سفید و آبی عرضه خواهند شد. در ادامه هم مشتریان خواهند توانست این شاسی‌بلند را با رنگ‌های مشکی، گرانیت کریستال، خاکستری و… سفارش دهند.

معرفی رسمی جیپ رانگلر جدید نسخه آزادی
داخل کابین محصول جدید جیپ صندلی‌های پارچه‌ای مشکی‌رنگ با بالشتک‌های چرمی و لوگوی اسکار مایک در مرکز آن‌ها دیده می‌شود. دوخت های متضاد روی صندلی‌ها، فرمان، درب‌ها و استراحت گاه دست جلو نیز جلوه دیگری به کابین این شاسی‌بلند بخشیده است. این خودرو به‌صورت استاندارد از صفحه‌نمایش 5 اینچی استفاده می‌کند اما مشتریان می‌توانند صفحه‌نمایش 7 اینچی را هم سفارش دهند. پایش نقاط کور و دستیار پارک نیز جزو دیگر آپشن های رانگلر نسخه آزادی هستند.


این خودرو به‌صورت استاندارد با پیشرانه 6 سیلندر 3.6 لیتری و گیربکس 6 سرعته دستی عرضه می‌شود اما می‌توان گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و پیشرانه 2 لیتری توربو را نیز سفارش داد. همچنین پیشرانه 3 لیتری توربودیزل نیز برای مدل رانگلر آنلیمیتید در دسترس می‌باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید