برگزیدگان دهمین جشنواره ملی کارتون و کاریکاتور جوان ایرانی


برگزیدگان دهمین جشنواره ملی کارتون و کاریکاتور جوان ایرانی

برگزیدگان دهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور «جوان ایرانی» ، که به میزبانی بجنورد برگزار شد، شامگاه شنبه 18 آبان 98 معرفی و تقدیر شدند.... ادامه مطلب... نوشته برگزیدگان دهمین جشنواره ملی کارتون و کاریکاتور جوان ایرانی اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

برگزیدگان دهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور «جوان ایرانی» ، که به میزبانی بجنورد برگزار شد، شامگاه شنبه ۱۸ آبان ۹۸ معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش شیرین طنز ، به نقل از ایرنا، رتبه نخست این جشنواره در بخش کارتون به مهدی عزیزی از استان گلستان رسید و منصوره دهقانی از استان اصفهان و محمود نظری از استان همدان به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم این بخش را به دست آوردند.

مقام اول بخش کاریکاتور این جشنواره را هم، ابوالقاسم طحانیان از بوشهر به خود اختصاص داد و عنوان دوم و سوم بخش کاریکاتور نیز به ترتیب به سعید نوروزی از تهران و پیام وفاتبار از استان گیلان رسید.

همچنین آثار هانیه ابراهیمی از سمنان، حامد مرتضوی علوی از خراسان شمالی، علی شعبانی از اراک، محمدرضا ثقفی از البرز، علیرضا پاکدل از خراسان رضوی، مهناز یزدانی ، مصطفی ستاریان و آیت نادری از اصفهان، طاهر شعبانی از همدان و پویا عبدلی از کرمانشاه در بخش کارتون شایسته تقدیر شناخته شد.

داوران همچنین در بخش کاریکاتور، اثر حمیدرضا حیات‌روشنایی از تهران، عارف نیازی از کرمانشاه و شهرام شیرزادی از تهران را شایسته تقدیر معرفی کردند.

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی در حاشیه این آیین گفت: ۵۶۳ اثر شامل ۴۰۳ کارتون و ۱۶۰ کاریکاتور از ۱۶۰ هنرمند به دبیرخانه جشنواره ارسال‌ شده بود که از این تعداد، آثار ۱۹ هنرمند، برتر انتخاب شد.

وحید نمازی اظهار داشت: در این آیین از کاریکاتوریست مطرح کشوری، بهمن عبدی نیز تقدیر به عمل آمد.

فیلم خلاصه اختتامیه را در ادامه ببینید :

منبع فیلم : خبرگزاری صدا و سیما

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک