همکاری مردم شرط موفقیت تصمیم‌های شورای ترافیک گناوه است


همکاری مردم شرط موفقیت تصمیم‌های شورای ترافیک گناوه است

گناوه- ایرنا- مردم در فرهنگ‌سازی و حل مشکلات ترافیک شهر گناوه نقشی بسیار مهم دارند و بدون همکاری آنان تصمیم‌های شورای ترافیک نتیجه‌بخش و موفق نخواهد بود.

معاون امور عمرانی فرمانداری گناوه روز یکشنبه در نشست شورای ترافیک این شهرستان افزود: در شهرهای گردشگرپذیر مانند گناوه نیاز به فرهنگ‌سازی ویژه و تخصصی در حوزه‌های مختلف با همکاری مراکز آموزشی، رسانه‌ها، دستگاه‌های مرتبط و سازمان‌های مردم نهاد و بویژه عموم مردم است تا بتوان به صورت موثر بر مشکلات ترافیکی فایق آمد.

سروش گرمسیری نژاد با اشاره به مشکلات ترافیکی شهرستان گناوه بیان کرد: برای حل مشکلات ترافیکی شهر و محورهای ارتباطی شهرستان طبق زمان‌بندی‌های مشخص شده و با توجه به موقعیت جغرافیایی باید تصمیم گرفته شود تا میزان تصادفات و تلفات کاهش چشمگیری یابد.

وی بیان کرد: نجات جان انسان‌ها و کاهش تلفات از اهداف شورای ترافیک است که با برنامه‌ریزی‌های ترافیکی، آموزش، نصب علائم و یا هر تصمیم‌گیری مناسب دیگر باید به این مهم دست یابیم.

گرمسیری نژاد گفت: بازدیدهای مستمر و تخصصی با ارایه راهکار از راه‌ همکاری همه دستگاه‌های مرتبط انجام و به فرمانداری گزارش شود.

معاون امور عمرانی فرمانداری گناوه یادآور شد: آموزش‌های ایمنی برای موتورسیکلت‌سواران از جمله استفاده از کلاه ایمنی در دستور کار دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.

شهرستان گناوه در ۱۲۰ کیلومتری شمال استان بوشهر و دارای محورهای مهم مواصلاتی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!