کشف چک‌پول تقلبی در نهاوند


کشف چک‌پول تقلبی در نهاوند

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی نهاوند از کشف 150 میلیون ریال چک‌پول تقلبی توسط ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان خبرداد.

سرهنگ شااحمد ساکی روز یکشنبه در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس اطلاعات شهرستان یک دستگاه خودرو پژو پارس را به همراه سه سرنشین در یک عملیات پلیسی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۳۰۰ قطعه چک پول ۵۰۰ هزار ریالی به همراه ۳۱ قطعه وسایل و تجهیزات دفاع شخصی بدون مجوز کشف کردند که متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف دام قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ملایر هنگام کنترل جاده های ارتباطی به یک دستگاه کامیون ایسوزو مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ محمدباقر سلگی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۲ راس گاو قاچاق و بدون مجوز به ارزش پنج میلیارد ریال کشف و یک متهم در این خصوص دستگیر و پرونده تحویل اداره دامپزشکی شهرستان شد.

کشف ۶ فقره سرقت در اسدآباد

فرمانده انتظامی اسدآباد اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکارهای قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان ، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان اسدآباد اجرا شد.

سرهنگ افشین یاری افزود: در نتیجه اجرای این طرح، با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی، ۶ فقره انواع سرقت کشف و ۲ سارق نیز دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این سرقت ها شامل اماکن خصوصی و عمومی، موتورسیکلت و همچنین سه فقره سرقت منزل بوده است که در این راستا متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف کالای قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر گفت: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی شهرستان ملایر با کنترل مسیرهای ارتباطی منتهی به شهرستان، به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: در بازرسی از این خودرو و ۲ دستگاه تلویزیون و ۲ دستگاه ماشین ظرفشویی قاچاق و بدون مجوز به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل تعزیرات حکومتی شد.

کشف چوب قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران مبارزه با جرایم پلیس آگاهی شهرستان ملایر هنگام کنترل جادههای ارتباطی منتهی به شهرستان به ۲ دستگاه خودروی بنز اکسور مشکوک و آن ها را برای بررسی متوقف کردند.

سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: در بازرسی از این خودروها، ۳۷ تن چوپ قاچاق و بدون مجوز به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کشف و ۲ متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری چهار سارق در رزن

فرمانده انتظامی رزن گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان اماکن خصوصی، ماموران پلیس آگاهی شهرستان در ۲ روز گذشته با انجام اقدامات تخصصی ۲ سارق اماکن خصوصی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ علی زنگنه افزود: در عملیات دیگری و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی، ۲ سارق اماکن خصوصی با هوشیاری ماموران انتظامی بخش درگزین شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان این که هر چهار متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، ادامه داد: با دستگیری متهمان ۲ فقره سرقت کشف شد.

دستگیری سه سارق در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: ماموران کلانتری ۱۷ مریانج در حال گشت زنی، به شماره پلاک یک خودرو سواری پراید که یکی از ارقام آن از ۲ به یک تغییر یافته بود مشکوک و با استفاده از شگردهای پلیسی آن را متوقف کردند.

سرهنگ جمشید باقری افزود: در بازرسی از این خودرو، تعداد زیادی مدارک شناسایی متعلق به افراد مختلف کشف و متهم به دلیل مخدوش کردن پلاک وسیله نقلیه و همچنین برای بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شد.

وی اضافه کرد: در بررسی سوابق متهم مشخص شد، نامبرده از متهمان سابقه دار در زمینه سرقت داخل خودرو است و این متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی، به پنج فقره سرقت داخل خودرو در نقاط مختلف شهر همدان با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد که همدستان وی نیز شناسایی و دستگیر شدند.

کشف لباس قاچاق در تویسرکان

فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: روز گذشته با رصد اطلاعاتی مشخص شد، یک دستگاه خودرو پژو پارس حامل محموله قاچاق از سمت یکی از شهرستان های مجاور به طرف تویسرکان در حرکت است که بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی و پاسگاه انتظامی ولاشجرد قرار گرفت.

سرهنگ محمد معصومی افزود: با ایجاد ایست و بازرسی مقطعی این خودرو به محض ورود به شهرستان تویسرکان شناسایی و دستور توقف به راننده داده شد که نامبرده بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد.

وی بیان کرد: با اقدامات پلیسی و استفاده از قانون بکارگیری سلاح این خودرو متوقف و در بازرسی از آن، ۹۸۴ ثوب لباس خارجی قاچاق و بدون مجوز کشف و یک متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف دام قاچاق در بهار

فرمانده انتظامی بهار گفت: ماموران انتظامی شهرستان بهار حین کنترل خودروهای عبوری در محور همدان - غار علیصدر، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ بزرگعلی نوری افزود: در بازرسی از این کامیون، ۶۰ رأس گوسفند قاچاق و بدون مجوز به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و یک متهم در این خصوص پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

وی همچنین از کشف یک هزار و ۹۰۰ قطعه مرغ زنده خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه کامیون مشکوک و آن ها را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون ها، یک هزار و ۹۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و بدون مجوز کشف و به دامپزشکی شهرستان تحویل و ۲ متهم در این خصوص پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری سارقان پژو ۴۰۵ ، در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در پی شکایت خانمی مبنی بر سرقت خودرو پژو ۴۰۵ با تهدید از پارکینگ منزل، بررسی موضوع به طور ویژه در دستورکارکارگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ رضا زارعی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، همچنین در بررسی دوربین های مدار بسته محل سرقت،۲ سارق حرفه ای دارای سوابق متعدد کیفری در این خصوص شناسایی شدند.

وی ادامه داد: با دریافت نیابت قضائی یکی از سارقان در استان های مجاور دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل شد که این متهم در تحقیقات اولیه با وجود انکار شدید اما با مشاهده مستندات به جرم خود با همدستی دوستش اعتراف کرد.

وی بیان داشت: خودروی مسروقه با راهنمایی متهم کشف و همدست سارق نیز در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به بزه انتسابی اعتراف کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز