تحلیل و پیش بینی آینده بازار طلا آبشده مورخ 19 آبان+تحلیل روز


بر اساس اعلام بانک مرکزی قیمت دلار آمریکا همچنان بدون تغییر باقی مانده است و ارزهای یورو و پوند کاهش داشته اند. اصلاحاتی در نظام بانکی کشور در راه است و به گفته رئیس بانک مرکزی ایران، عبدالناصر همتی، در این اصلاحات نظارت بر بانک ها به طرزی سختگیرانه اجرا خواهد شد و در سیستم بانکی کشور مواردی نظیر....


یکشنبه 19 آبان 98

تحلیل و پیش بینی آینده بازار طلا آبشده

بر اساس اعلام بانک مرکزی قیمت دلار آمریکا همچنان بدون تغییر باقی مانده است و ارزهای یورو و پوند کاهش داشته اند.
اصلاحاتی در نظام بانکی کشور در راه است و به گفته رئیس بانک مرکزی ایران، عبدالناصر همتی، در این اصلاحات نظارت بر بانک ها به طرزی سختگیرانه اجرا خواهد شد و در سیستم بانکی کشور مواردی نظیر ناترازی بانکها، دارایی های معوق و مسائل مرتبط مد نظر قرار گرفته و می باید به تدریج حل شوند.
با مصوباتی که بانک مرکزی از سران قوا داشته است، مجوز انجام اصلاحات بانکی داده شده است و حتی در ترکیب شیوه تسهیلات دهی نیز تغییراتی ایجاد شده است.
روز گذشته قیمت طلا آب شده تا سطح 1733 نزول داشت اما موفق به شکست این سطح نشده و از آنجا به سمت بالا بازگشت و پس از تاچ سطح 1743 سعی در شکست این سطح و قرار گرفتن بالای آن دارد.
برای دوره های پیش رو صعود پیش بینی میشود و در این صعود در انتظار رسیدن قیمت به سطح 1752 و پس از آن 1757 هستیم. در صورت قرار گرفتن قیمت بالاتر از سطح 1765 انتظار ادامه صعود تا سطح مقاومت 1770 را خواهیم داشت.

مقاومت 1: 1757
مقاومت 2: 1765
مقاومت 3: 1770
حمایت 1: 1743
حمایت 2: 1735
حمایت 3: 1730

تحلیل و پیش بینی آینده بازار طلا آبشده مورخ 19 آبان+تحلیل روز

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

قیمت روز محصولات کرمان موتور و مدیران خودرو امروز پنجشنبه ۱۶ آبان ۹۸ | 11.9 هزار قیمت محصولات کرمان موتور و مدیران خودرو امروز شنبه ۱۸ آبان ۹۸ | 2.0 هزار قیمت طلا امروز 16 آبان 1398 | 1.7 هزار جدیدترین شاسی بلند چینی در راه بازار ایران+عکس و قیمت | 1.0 هزار قیمت طلا چرا کاهش پیدا کرد؟ | 2.2 هزار
سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس