شکار مرغ‌های دریایی در تئاتر رویاها؛ «جهانبخش» غایبِ تکراری برایتون


شکار مرغ‌های دریایی در تئاتر رویاها؛ «جهانبخش» غایبِ تکراری برایتون

تهران-ایرنا- تیم فوتبال منچستریونایتد در ادامه برگزاری رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس امشب میزبان برایتون بود و بدون کوچکترین ارفاقی این تیم را مغلوب کرد.

شاگردان «اوله گانر سولسشر» در این دیدار که در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر برگزار شد تیم برایتون را در حالی با نتیجه ۳ بر یک شکست دادند که این تیم باز هم «علیرضا جهانبخش» ملی‌پوش ایرانی خود را در ترکیب ۱۸ نفره اصلی نیز نداشت؛ موضوعی که با توجه به غیبت‌های مکرر این بازیکن، برای هواداران و علاقه مندان ایرانی این بازیکن دیگر به یک عادت تبدیل شده و به نظر می رسد نگران آن نیستند و با آن کنار آمده اند.

«آندریاس پریرا» در دقیقه ۱۷ و «مارکوس رشفورد» ‌در دقیقه ۶۶ برای شیاطین سرخ گلزنی کردند این در حالی بود که «دوی پروپر» هافبک هلندی تیم برایتون دیگر گل منچستریونایتد را در دقیقه ۱۹ به اشتباه درون دروازه خودی جای داد و در کسب این پیروزی به حریف کمک کرد.

در نقطه مقابل «لویس دانک» تنها گل تیم برایتون را درون دروازه منچستریونایتد جای داد و نام خود را در فهرست گلزنان ثبت کرد.

شکار مرغ‌های دریایی در تئاتر رویاها؛ «جهانبخش» غایبِ تکراری برایتون لحظه به ثمر رسیدن گل اول منچستر یونایتد

منچستریونایتد که در این فصل نیز روزگار خوبی را در لیگ برتر نمی‌گذراند با کسب هر سه امتیاز این دیدار ۱۷ امتیازی شد و با صعود هفت پله‌ای در جدول رده‌بندی لیگ برتر در جایگاه هفتم ایستاد؛ برایتون نیز با قبول این شکست ۱۵ امتیازی ماند.

در دیگر دیدار همزمان نیز ولورهمپتون با نتیجه ۲ بر یک استون ویلا را مغلوب کرد.

این در حالی است که آخرین، حساس‌ترین و مهم‌ترین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس تا دقایقی دیگر لیورپول در «آنفیلد» از منچسترسیتی پذیرایی می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر