غافلگیر شدن دزد توسط سگ‌های نگهبان + فیلم


غافلگیر شدن دزد توسط سگ‌های نگهبان + فیلم

دزدی که پس از سرقت جواهرات از پشت بام خانه در حال فرار بود، توسط دو سگ نگهبان همسایه گرفتار شد.

غافلگیر شدن دزد توسط سگ‌های نگهبان + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سارقی که پس از انجام سرقت از پشت بام خانه‌ها قصد فرار داشت هرگز فکر نمی‌کرد که توسط دو سگ نگهبان در پایین دیوار گرفتار شود. این سارق که پس از خروج از یک منزل مسکونی مورد تعقیب یکی از اهالی محلی قرار گرفته بود با پریدن از بالای دیوار توسط دو سگ نگهبان گرفتار شد.

ویدئویی که توسط دوربین مداربسته تهیه و منتشر شده، چگونگی گرفتار شدن این سارق را به تصویر می‌کشد. در ابتدای ویدئو سارق را در حالی که به انتهای سقف یکی از خانه‌ها رسیده و قصد پریدن به پایین را دارد نشان می‌دهد. این در حالی است که در ویدئوی منتشر شده یکی از اهالی محلی بر بالای پشت بام در تعقیب او و همچنین دو سگ نگهبان که منتظر پریدنش هستند دیده می‌شوند. لحظاتی بعد سارق که تصور می‌کرد با پریدن به پایین می‌تواند از دست دو سگ نگهبان بگریزد پس از پرش توسط این دو حیوان گرفتار می‌شود. برای چند دقیقه سارق در داخل حیاط تلاش می‌کند از دست این دو سگ قدرتمند فرار کند اما او سرانجام وادار به تسلیم می‌شود. در انتهای ویدئو این سارق در حالی که در کف حیاط افتاده و سگ نیز مراقب او هستند دیده می شوند.

این اتفاق روز دوشنبه و در منطقه " گانس بای " واقع در کیپ تاون آفریقای جنوبی رخ داد. بنا به ادعای مردی که در تعقیب این سارق بود او از داخل یکی از خانه‌ها با کیفی پر از اشیاء قیمتی در زیر بغلش خارج شده بود. پلیس محلی کیپ تاون پس از حضور در محل حادثه اقدام به دستگیری این مظنون به سرقت کرد. این مرد برای انجام بازجویی و تحقیقات به مرکز پلیس منتقل شده است.

انتهای پیام/

حمله‌ور شدن سگ‌های نگهبان به سارق در حین فرار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام