فیلم : مادری که وحشیانه کودک خود را با کمربند کتک می‌زند


فیلم : مادری که وحشیانه کودک خود را با کمربند کتک می‌زند

ویدئویی منزجر کننده از مادری که کودک خود را در مدرسه با کمربند کتک می‌زند، بار دیگر بحث خشونت علیه کودکان در آمریکا را داغ کرد.

باشگاه خبرنگاران: به تازگی ویدئویی عجیب از تنبیه یک کودک ۷ ساله در مدرسه‌ای در تکزاس آمریکا منتشر شده است، در این ویدئو مادر سیاه‌پوست به شدیدترین وضع ممکن کودک خود را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد که البته به دلیل جلوگیری از خشونت، بخش‌هایی از ویدئو حذف شده است.

ماجرا از این قرار است که کودک ۷ ساله در کلاس درس خود با بی‌احترامی جواب معملش را می‌دهد و به همین دلیل مدیر مدرسه با مادر وی تماس برقرار می‌کند، مادر در مدرسه حاضر شده و به سراغ فرزند خود می‌رود تا به نوعی وی را تنبیه کند، اما کار از تنبیه گذشته و اتفاقات وحشتناکی رخ می‌دهد. مادر این کودک علاوه بر فریاد زدن و توهین به کودک، او را کشان کشان به حیاط مدرسه برده و کتک می‌زند، البته کار به این جا ختم نمی‌شود و مادر کودک در ادامه رفتار غیرانسانی خود، با کمربند کودک را مورد مورد ضرب و شتم می‌کند.

فیلم : مادری که وحشیانه کودک خود را با کمربند کتک می‌زند

نکته بسیار جالب آن است که فردی در تمام مدت از این صحنه‌ها فیلم برداری می‌کند همچنین در ویدئو چند فرد بالغ دیگر دیده می‌شوند که بدون توجه، به نظاره ایستاده‌اند، هیچ کدام از افراد حاضر در صحنه و حتی افرادی که در مدرسه شاهد این اتفاق هستند، سعی در نجات کودک ندارند و بی تفاوت به خشونت مادر، در دعوای پسر و مادر دخالتی نمی‌کنند. این درحالی است که کودک به شدت ترسیده و با گریه جواب فریاد‌های مادر را می‌دهد.

مادر این کودک که هویت آن مشخص نشده، در حین کتک زدن کودک با فریاد او را تهدید می‌کند که دیگر دردسری ایجاد نکند، مادر در بین فریاد‌های خود از کلمات توهین آمیزی استفاده می‌کند که به هیچ وجه مناسب سن این کودک نیست، در بخشی از این ویدئو مادر به کودک می‌گوید که اگر بار دیگر از طرف مدرسه با وی تماس گرفته شد، صورت کودک را خواهد شکست، کودک نیز با گریه قول می‌دهد که دیگر رفتار زشتی از او سر نزند.

این ویدئو جنجالی بار دیگر موضوع خشونت علیه کودکان در آمریکا را داغ کرده، هر روزه از این دست ویدئو‌ها در فضای مجازی منتشر می‌شود که بدترین قسمت آن، عدم دخالت و بی‌تفاوتی افراد حاضر در صحنه به این ماجرا‌ها است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟