اعزام دانش‌آموزان دختر اراکی به اردوهای راهیان‌نور آغاز شد


اعزام دانش‌آموزان دختر اراکی به  اردوهای راهیان‌نور آغاز شد

اراک - ایرنا - جانشین فرماندهی سپاه ناحیه اراک از آغاز اعزام دانش‌آموزان دختر اراکی به اردوهای راهیان‌نور خبر داد و گفت: اعزام 650 دانش‌آموز دختر این شهرستان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور هدف‌گذاری شده است.

سرهنگ پاسدار «محمدتقی امینی» روز دوشنبه در آیین اعزام ۱۸۵ دانش آموز اراکی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در کانون کوثر اراک افزود: این دانش آموزان از مقطع دوم متوسطه هستند که تا چهارم آذرماه به صورت گروهی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام می شوند.

وی ادامه داد: زایران راهیان نور دانش آموزی به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی هویزه، دهلاویه، محل عملیات والفجر هشت، فکه، چزابه، دشت عباس و اروند کنار بازدید می‌کنند.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه اراک اضافه کرد: اردوهای راهیان نور دانش آموزی پسران نیز از اوایل اسفندماه امسال آغاز و تا پایان این ماه نیز ادامه دارد.

سرهنگ پاسدار امینی در خصوص اولین اردوی راهیان نور دانش آموزان دختر اراک به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور نیز گفت: این کاروان ۱۸۵ نفری با چهار اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزامی می شوند و چهار راوی و یک روحانی نیز دانش‌آموزان را در این سفر معنوی همراهی می کنند.

وی بیان کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور و آشنایی قشر جوان جامعه با رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا و رزمندگان می‌تواند در خنثی سازی این توطئه‌ها تاثیرگذار باشد.

سال گذشته بیش از پنج هزار و ۵۰۰ دانش آموز و یکهزار و ۲۰۰ دانشجو از استان مرکزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان