تحلیل و پیش بینی آینده بازار طلا آبشده ایران/قیمت مظنه


بازار ارز همچنان ثبات خود را حفظ کرده است و نرخ دلار آمریکا همچنان در سطح 11450 دلار باقی مانده است. امروز 20 آبان 98 دادگاه رسیدگی به یکی از مدیران اسبق بانک مرکزی به جرم اخلال در نظام بانکی کشور و اخلال در بازار ارز به صورت شبکه ای و سازماندهی شده در حد کلان خواهد بود


مورخ 20 آبان 98

تحلیل و پیش بینی بازار طلا آبشده ایران

بازار ارز همچنان ثبات خود را حفظ کرده است و نرخ دلار آمریکا همچنان در سطح 11450 دلار باقی مانده است. امروز دادگاه رسیدگی به یکی از مدیران اسبق بانک مرکزی به جرم اخلال در نظام بانکی کشور و اخلال در بازار ارز به صورت شبکه ای و سازماندهی شده در حد کلان خواهد بود.
بانک مرکزی ایران در خصوص افزایش سرمایه بانک ها و تجدید ارزیابی دارایی ها توضیحاتی به دادگاه ارائه خواهد کرد. پیرو آیین نامه اجرایی قانون مبارزه با پولشویی، تمامی بانک ها ملزم به تشکیل واحد مبارزه با پولشویی شده و این موضوع جز الزامات بانک ها و موسسات مالی به شمار میرود.
طلا آب شده روز گذشته به صعود خود ادامه داد و در این صعود موفق به گذر از سطح مقاومت ۱۷۵۹ شده و سپس تا سطح ۱۷۶۲ صعود داشت و شروع به نوسان بالای این سطح نمود.
برای دوره های پیش رو همچنان صعود پیش بینی میشود و در این صعود در انتظار رسیدن قیمت به سطح ۱۷۶۵ و در صورت قرار گرفتن قیمت بالای آن ادامه صعود تا سطح ۱۷۹۱ هستیم.
احتمال بازگشت قیمت از سطح ۱۷۹۱ و برخورد مجدد سطح ۱۷۶۱ میرود.

مقاومت ۱: ۱۷۶۲ مقاومت ۲: ۱۷۶۵ مقاومت ۳: ۱۷۷۱ حمایت ۱: ۱۷۵۲ حمایت ۲: ۱۷۴۸ حمایت ۳: ۱۷۴۳

تحلیل و پیش بینی آینده بازار طلا آبشده ایران/قیمت مظنه

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

جدیدترین شاسی بلند چینی در راه بازار ایران+عکس و قیمت | 3.2 هزار جزئیات فروش اعتباری ۳ محصول ایران خودرو در روز یکشنبه + جدول | 5.2 هزار خوردنی‌هایی که به زیبایی و تناسب اندامتان کمک می‌کنند | 10.0 هزار طلا هنوز بهترین سرمایه گذاری است/هدف 10000 دلاری تا 5 سال آتی | 3.3 هزار تحلیل و پیش بینی طلا جهانی|آینده طلا|چارت طلا | 2.3 هزار
سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان