راهنمای خرید و قیمت ورق آهن + لیست قیمت


راهنمای خرید و قیمت ورق آهن + لیست قیمت

ورق‌های آهنی در انواع مختلف ورق روغنی، ورق گالوانیزه، ورق سیاه و همچنین ورق‌های رنگی در بازار عرضه می‌شوند و برای خرید آن‌ها باید خصوصیات و ویژگی‌های مختلفی را در نظر داشته باشید تا هنگام خرید آن‌ها را مد نظر قرار دهید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فولادیوم، معمولاً خریداران ورقه‌های آهنی مثل ورق سیاه و ...، مصرف‌کنندگان در صنایع اتومبیل سازی، کشتی‌سازی، صنایع سنگین، پل سازی و سازه‌های فلزی هستند و این مطلب جمع‌آوری شده تا نکات مورد نیاز قبل از خرید این محصول فولادی را آموزش ببینید و در ادامه مطالب مورد نیاز برای خرید به همراه لیست قیمت‌های ورق‌های آهنی را مشاهده خواهید کرد.

راهنمای خرید ورق آهن

از جمله نکاتی که باید قبل از خرید ورق سیاه از آن اطلاع داشته باشید این است که در بین محصولات فولادی این ورق‌ها اهمیت بیشتری دارند و علت این اهمیت کاربرد بیشتر این ورق‌ها در صنعت است و به علت تقاضای بالا برای ورقه‌های آهنی، کارخانه‌های مختلفی در داخل کشور تولید این ورق‌ها را انجام می‌دهند که از جمله آن‌ها شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مجتمع فولاد سبا، کارخانه هفت الماس، فولاد کاویان و فولاد غرب می‌باشند.

ورق روغنی

ورق هایی که به صورت نورد سرد تولید می شوند ورق روغنی نام دارند. با تکنولوژی های نورد سرد، ورق های با ضخامت بالا به ورق هایی با ضخامت کمتر تبدیل می شوند تا کیفیت بهتری پیدا کنند.

ورق گالوانیزه

ورق‌های گالوانیزه که به علت ضد زنگ بودنشان طرفداران زیادی دارند، در ضخامت‌ها و عرض‌های مختلفی به دو صورت رول و برش خورده به خریداران عرضه می‌شوند. این ورق‌ها در اجزاء مختلف ساختمان، فریم بندی و چارچوب‌های فولادی، اجزای خودرو و پانل‌های مخصوص بدنه، لوله و پروفیل‌سازی، قفسه سازی و راک، لوازم خانگی و کالاهای برقی، اجزاء ماشین آلات کشاورزی و نورد مجدد و پوشش دهی کاربرد دارند.

راهنمای خرید و قیمت ورق آهن + لیست قیمت

ورق سیاه

ورق‌های سیاه در صنایع لوله و پروفیل، سازه‌های فلزی، سازه‌های فضایی و ساختمانی کاربرد دارد. این ورق به حالت رول با ضخامت‌های مختلف و ابعاد متنوع به فروش می‌رسد که در صنعت به کلاف گرم شناخته می‌شود.

ورق رنگی

ورق‌های رنگی معمولا در حالت رول عرضه می‌شوند و در صنعت کاربرد زیادی دارند. این ورق‌های رنگی در واقع ورق‌های فلزی گالوانیزه هستند که توسط تکنیک‌های بخصوصی در صنعت رنگ آمیزی شده‌اند. از جمله کاربردهای آن‌ها در صنایع ساختمانی، ساخت لوازم خانگی، صنایع فلزی و صنعت حمل و نقل می‌باشد.

لیست قیمت ورق

قیمت ورق های آهنی وابسته به موارد مختلفی مثل نوع ورق، ضخامت، ابعاد و کارخانه تولیدکننده ی می‌باشد و دائما قیمت‌ها در حال تغییرند. چنانچه تصمیم به خرید ورق‌های آهنی را دارید در همان روزی که می‌خواهید خریدتان انجام شود به سایت فولادیوم مراجعه نموده و از دسته‌بندی ورق‌ها، محصولات مختلف از کارخانه‌های متفاوت را مشاهده کرده و خرید خود را انجام دهید.

جداول استاندارد ورق‌های فلزی

ورق نورد سرد یا ورق‌های روغنی:

راهنمای خرید و قیمت ورق آهن + لیست قیمت

ورق سیاه ( نورد گرم ) :

راهنمای خرید و قیمت ورق آهن + لیست قیمت

ورق فولاد مبارکه

شرکت فولاد مبارکه اصفهان، یکی از بزرگ‌ترین واحدهای صنعتی برای تولید فولاد در ایران است و در قسمت شرق شهر مبارکه و در جنوب شهر زرین ‌شهر اصفهان قرار گرفته است. فولاد مبارکه اصفهان یکی از قدیمی‌ترین کارخانه‌های تولید ورق های آهنی است. ورق‌های تولیدی این کارخانه برای تولید لوله و ناودان، تجهیزات آشپزخانه و وسایل برقی، بدنه و سقف سوله یا سالن، مخزن هوا و دودکش و تابلوهای برق و سینی کابل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ورق هفت الماس

کارخانه هفت الماس با هدف تولید انواع ورق‌های آهنی و گالوانیزه با فناوری نورد سرد، استنلس استیل (فولاد ضد زنگ) و سایر مقاطع فولادی فعالیت خود را آغاز کرده است.

ورق فولاد کاویان

کارخانه‌ی فولاد کاویان جزو اولین تولیدکننده‌های ورق‌های سنگین فولادی در ایران است که با رعایت استاندارهای جهانی اقدام به تولید انواع مختلف ورق‌ها کرده است و با تجهیزات و تکنولوزی مدرن در زمینه‌ی تولید ورق‌های فولادی، وظیفه‌ی تامین نیازهای فولادی مصرف‌کنندگان صنعتی را بر عهده دارد. کارخانه ورق کاویان، تولیدکننده انواع ورق‌های فولادی و اسلب نازک می‌باشد.

ورق فولاد غرب

شرکت فولاد غرب آسیا در سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید انواع ورق‌های فولادی آغاز کرده و سالانه چند تن ورق فولادی از انواع مختلف را تولید می‌کند و برای مصاف مختلف صنعتی روانه‌ی بازار می‌کند. بیشترین محصولات این شرکت در صنایع خودروسازی، لوازم خانگی، پوشش ساختمان‌ها، ورق‌های رنگی، ورق‌های گالوانیزه، قوطی ‌سازی جهت بسته‌بندی رنگ روغن‌های صنعتی، کنسروسازی و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آخرین قیمت ورق آهن در فولادیوم

امکان دریافت آخرین قیمت ورق آهن، ورق روغن، ورق گالوانیزه، ورق سیاه از کارخانه‌های مختلف فولاد مبارکه اصفهان، فولاد کاویان، هفت الماس، فولاد غرب و .... و دریافت مشاوره تخصصی خرید انواع آهن‌آلات در وب سایت فولادیوم (fooladiom.com) برای راحتی کاربران می‌باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر