«رونالدو» در این سه سال حتی یک نفر را دریبل نکرده است


«رونالدو» در این سه سال حتی یک نفر را دریبل نکرده است

تهران- ایرنا- سرمربی اسبق رئال مادرید با انتقاد از «کریستیانو رونالدو» که بدنبال تعویض شدن در پیروزی شب گذشته یوونتوس مقابل آ.ث میلان هیچ تلاشی برای پنهان کردن ناراحتی خود نکرد، مدعی شد که مرد پرتغالی «در سه سال اخیر حتی یک نفر را دریبل نکرده است.»

شاگردان «مائوریتسیو ساری» در حساس‌ترین دیدار این هفته سری آ با تک گل «دیبالا» موفق به کسب سه امتیاز و بازگشت به صدر جدول رده‌بندی شدند. سرمربی ایتالیایی، ستاره پرتغالی تیمش را در دقیقه ۵۴ تعویض کرد و دیبالای آرژانتینی را راهی میدان کرد؛ تعویضی طلایی که سه امتیاز ارزشمند را برای بانوی پیر به ارمغان آورد و رونالدو خشمگین از تعویض زودهنگام مستقیم به سمت تونل منتهی به رختکن رفت.

«رونالدو» در این سه سال حتی یک نفر را دریبل نکرده است

در این بین «فابیو کاپلو» در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا رفتار رونالدو را مورد سرزنش قرار داد و حتی مدعی شد که وی سه سال است که حتی یک نفر را دریبل نکرده است.

سرمربی اسبق رئال در ادامه تاکید کرد که چنین رفتاری توسط رونالدو قابل قبول نبوده و او نباید هم‌تیمی‌های خود را نادیده گرفته و به جای نشستن روی نیمکت به رختکن برود.

کاپلو در این باره اظهار داشت: کریستیانو قهرمان بزرگی است و در این مورد بحثی نیست اما او در سه سال اخیر هیچ بازیکنی را دریبل نکرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر او در بهترین فرم خود نیست و طبیعی است که تعویض شود؛ ساری برای اینکه شجاعت یا شخصیت خود را ثابت کند نیاز به چنین تعویضی ندارد؛ خوب نیست که رونالدو روی نیمکت نرفت و با ساری جر و بحث کرد. یک قهرمان باید حتی زمانی که تعویض می‌شود قهرمان بماند و قهرمانانه رفتار کند نه فقط زمانی که اوضاع بر وفق مراد است؛ او باید به هم‌تیمی‌هایش احترام بگذارد.

«رونالدو» در این سه سال حتی یک نفر را دریبل نکرده است

این اظهارات در حالی مطرح شد که برخی از گزارش‌ها حاکی از آن است که رونالدو سه دقیقه مانده به سوت پایان بازی، ورزشگاه را نیز ترک کرده است.

ساری پس از بازی گفت که رونالدو کاملا آماده نبوده و بنابراین تصمیم به تعویض وی گرفته است.

چندی پیش «لیونل مسی» رقیب دیرینه رونالدو در مصاحبه‌ای گفته بود که «متنفر است که تعویض شود و ترجیح می‌دهد از ابتدا روی نیمکت نشسته و سپس وارد زمین شود تا اینکه از ابتدا در ترکیب اصلی باشد و در لحظات حساس زمین را ترک کند.»

این اظهارات به همراه رفتار شب گذشته رونالدو نشان می‌دهد که دوقلوهای دنیای مدرن فوتبال دست کم یک وجه مشترک دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره فوق جذاب الهه جعفری بازیگر سریال نوروز رنگی بیرون سریال + بیوگرافی و عکس های زیبا