وصول 163 میلیارد تومان مالیات در آبیک/ سهم آبیک از کل وصولی استان 20 تا 25 درصد است


وصول 163 میلیارد تومان مالیات در آبیک/ سهم آبیک از کل وصولی استان 20 تا 25 درصد است

رئیس‌اداره امور مالیاتی شهرستان آبیک گفت: در هفت ماهه‌امسال میزان وصولی مالیات در شهرستان آبیک 163 میلیارد تومان بوده است.

رئیس‌اداره امور مالیاتی شهرستان آبیک گفت: در هفت ماهه‌امسال میزان وصولی مالیات در شهرستان آبیک ۱۶۳ میلیارد تومان بوده است.

یاورالله بخش غیاثوند روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: در هفت ماهه امسال میزان وصولی اداره امور مالیاتی شهرستان آبیک ۱۶۳ میلیارد تومان بوده که ۱۰۰ میلیارد تومان ارزش افزوده و ۶۳ میلیارد تومان مالیات مستقیم بوده است.

وی افزود: حدود ۲۴۶ درصد میزان وصولی مالیات در شهرستان آبیک افزایش داشته که در سطح استان قزوین بی نظیر بوده است.

رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان آبیک ادامه داد: از ۱۰۰ میلیارد تومان مالیات وصولی ارزش افزوده در هفت ماهه امسال شهرستان آبیک ، ۳۰ میلیارد تومان عوارض در اختیار استانداری برای شهرداریها، بخشداریها و دهیاریها اختصاص داده شده است.

غیاثوند اضافه کرد: سهمیه وصولی مالیات که از اداره کل امور مالیاتی استان قزوین برای هفت ماهه امسال برای شهرستان آبیک تعیین شده بود، ۱۰۵ میلیارد تومان بود که ۵۵ درصد افزایش وصولی داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: سهم شهرستان آبیک از کل وصولی مالیات استان قزوین، بین ۲۰ تا ۲۵ درصد را شامل می‌شود.

این مسئول تعداد پرونده‌های مالیاتی را در اداره امور مالیاتی شهرستان آبیک ۲۲ هزار پرونده ذکر و اذعان کرد: به ازای هر ۵۰۰ پرونده باید یک نیرو کار کند که شامل ۴۴ نفر شاغل می‌شود این در حالی است که ۲۶ نفر در این اداره مشغول به کار هستند و ۱۸ نیرو کمبود داریم.

رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان آبیک افزود: ۹۸ درصد پرونده های مالیاتی در اداره امور مالیاتی شهرستان آبیک قطعی، رسیدگی و مختومه می‌شود و اجازه نمی‌دهیم به هیاتهای استان قزوین ارحاع داده شوند مگر اینکه به نتیجه نرسیم و مجبور شویم به استان ارسال کنیم.

غیاثوند یادآور شد: از کل وصولی دریافتی مالیات در شهرستان آبیک ۹۰ درصد به منبع شرکت‌ها، ۶ درصد مشاغل و اصناف و چهار درصد هم به سایر منابع مالیاتی همچون مستغلات و ارث و غیره اختصاص دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توی 10 ثانیه حدس بزن / چه کسی از دست پلیس فرار کرده؟