تجمع 10 هزار نفری بسیجیان در پیاده راه فرهنگی رشت


تجمع 10 هزار نفری بسیجیان در پیاده راه فرهنگی رشت

رشت - ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از برگزاری تجمع 10 هزار نفری بسیجیان در گرامیداشت هفته بسیج در پیاده راه فرهنگی رشت خبر داد.

جمشید اصحابی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی و تشریح برنامه های هفته بسیج در فرمانداری شهرستان رشت افزود: تجمع ۱۰ هزار نفری بسیجیان به مناسبت هفته بسیج پنجم آذرماه سال جاری با سخنران کشوری در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می شود.

وی برگزاری نمایشگاه هفته بسیج در سبزه میدان رشت را از دیگر برنامه ها در گرامیداشت این هفته عنوان و اظهار کرد: یادواره ۹۲ هزار شهید بسیجی سراسر کشور در مراکز استان ها برگزار خواهد شد که این برنامه در رشت نیز در دستور کار است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف به مناسبت هفته بسیج در پایگاه ها و مساجد شهر رشت شامل افزون بر یکصد و ۶۵ مسجد خاطر نشان کرد: در گرامیداشت هفته بسیج در هر مسجد حداقل یک برنامه شامل نشست بصیرتی، جشن، محافل قرآنی و ... برگزار می شود.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان رشت نیز در جلسه هماهنگی و تشریح برنامه های هفته بسیج در سخنانی با بیان این که بسیج نماد ایثار و وحدت در جامعه است، گفت: شجره طیبه بسیج با دستور امام راحل در اوایل انقلاب تشکیل شده است.

فریبرز سعیدی کیا با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر این که بسیج پدیده ای کم نظیر در انقلاب اسلامی و از ابتکارات امام راحل و ظرفیتی است که در همه بخش های کشور مثمرثمر و تاثیرگذاراست، خاطر نشان کرد: بسیج شجره پرثمر و تابناکی است که در طول سال های بعد از انقلاب اسلامی، به لحاظ سازندگی و جهاد علمی در کشور برنامه ها و عملکرد پرخیر و برکتی را به همراه داشت.

وی فرهنگ بسیجی، ایثار و از خودگذشتگی را نیاز امروز جامعه دانست و بیان داشت: قطعا با برنامه ریزی هایی که خواهیم داشت،این فرهنگ در جامعه تسری می یابد.

وی از مسئولان ادارات شهرستان رشت خواست تا با فضاسازی های لازم در گرامیداشت هفته بسیج اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟