وحدت شیعه و سنی در سرپل‌ذهاب خاری در چشم دشمنان است


وحدت شیعه و سنی در سرپل‌ذهاب خاری در چشم دشمنان است

قصرشیرین- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گفت: وحدت شیعه و سنی در شهرستان سرپل‌ذهاب خاری در چشم دشمنان اسلام است از این رو حفظ وحدت باتوجه به شرابط حساس کنونی بیش از پیش ضروری است.

سرهنگ پاسدار نوروز اکبری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت هفته وحدت و تبریک میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز الگویی برای وحدت به شمار می رود.

وی اظهارداشت: مردم متدین شهرستان سرپل ذهاب با علم به این موضوع از هیچ تلاشی برای تحکیم هرچه بیشتر این وحدت فروگذار نمی‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل ذهاب گفت: هفته وحدت فرصتی مغتنم برای استفاده از ظرفیت مردم بومی و عاملی برای وحدت آفرینی هرچه بیشتر شیعه و سنی در این شهرستان مرزی است.

وی یکی از برکات وحدت میان مردم و بسیجیان را کمک های مردمی شیعه و سنی برای کمک رسانی به مردم سیل زده در جریان سیل اخیر دانست که سپاه به خوبی از این ظرفیت استفاده کرد.

فاصله میان ۱۲ ربیع‌االاول که سالگرد ولادت پیامبر اکرم (ص) بنابر روایات اهل سنت می باشد تا ۱۷ ربیع الاول که تاریخ ولادت حضرت محمد (ص) بنابر روایات موجود در شیعه است، از سوی امام خمینی (ره) به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است؛ هفته وحدت امسال با نام جشن‌های بهار مهربانی برگزار می‌شود.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد که در این شهرستان پیروان مذاهب اسلامی شیعه و سنی و فرقه اهل حق به طور مسالمت آمیز در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید