ویار شیرینی در بارداری، بچه دختره یا پسر؟


ویار شیرینی در بارداری، بچه دختره یا پسر؟

تعیین جنسیت جنین همیشه یکی از مسائلی است که مورد بحث و توجه والدین و اطرافیان آن هاست.

مثل همه مادرهای باردار حتما شما هم به این موضوع فکر می کنید که آیا فرزند شما دختر است یا پسر. در این پست می خواهیم در مورد علائم جنین دختر با شما صحبت کنیم.
علائم جنین دختر در طول بارداری
برخی از علائم قابل توجه جنین دختر در طول بارداری عبارتند از :
ضربان قبل تندتر
اگر ضربان قلب جنین زیاد باشد و در هر دقیقه 140 الی 160 بار بتپد، نشان میدهد که شما دارای جنین دختر هستید.
بالا یا پایین
در طول بارداری، اگر در جنین در قسمت بالایی شکم قرار گرفته باشد، پس جنین دختر است.
حالت تهوع شدید
حالت تهوع شدید ، یکی از نشانه های بارداری برای جنین دختر می باشد.
تحقیقات نشان داده اند که جنین دختر ، حالت تهوع بیشتری را نسبت به جنین پسر باعث می شود.
آکنه روی پوست
جوش ها روی پوست بدن نیز یکی از نشانه های وجود جنین دختر در شکم می باشد.
عدم تعادل هورمونی در طول بارداری موجب آکنه می شود.
شکل دور کمر
شکل دور کمر، نقش اصلی را در تعیین جنسیت جنین بازی می کند.
اگر در جلوی شکم افزایش وزن را مشاهده می کنید، پس جنین پسر است. اگر جنین در وسط شکم قرار گرفته باشد، نشانه جنین دختر نمی باشد.
نوسانات خلق و خو
اگر اخلاق شما به طور ناگهانی تغییر کرده و اضطراب دارید، احتمالا دارای جنین دختر می باشید. زنانی که دارای جنین دختر می باشند، بیشتر زنان زنان دارای جنین پسر دارای نوسانات اخلاقی هستند.
اندازه سینه
تغییر اندازه سینه در طول بارداری کاملا مرتبط با تعیین جنسیت جنین می باشد.
وقتی سینه چپ بزرگتر از سینه راست می باشد، جنین دختر است. این یکی از علائم بارداری جنین دختر می باشد.
تست سیر
وقتی یک حبه سیر می خورید، بدن شما بوی سیر نمیدهد، پس احتمالا دارای جنین دختر هستید.
آیا همیشه به یک سمت می خوابید؟
اگر اکثرا به سمت راست می خوابید، پس دارای جنین دختر می باشید.
تست بکینگ پودر
یک قاشق بکینگ پودر را در ادرار خود بریزید. اگر ادرار با بکینگ پودر واکنش نشان دهد، پس دارای فرزند پسر هستید. با این وجود، اگر هیچ گونه واکنشی مشاهده نشود، پس دارای فرزند دختر می باشید.
بافت و درخشش مو
اگر موهای شما نازک به نظر برسد، به این معنی است که دارای فرزند دختر هستید. در حالیکه موهای درخشان نشاندهنده وجود جنین پسر در شکم می باشد.
رنگ ادرار
رنگ ادرار به تعیین جنسیت جنین کمک می کند. ادرار به رنگ زرد کم رنگ نشان دهنده وجود جنین دختر می باشد.
ویار به شیرینی
وقتی به غذاهای شیرین مثل شکلات، بستنی ویار دارید، احتمالا دارای فرزند دختر هستید. میل به غذاهای نمک دار و ترش مزه نشان دهنده جنین پسر می باشد.

ویار شیرینی در بارداری، بچه دختره یا پسر؟
مهم‌ترین مطالب در این‌باره:
این یکی شامل نگاه کردن به اسکن ۱۲ هفته‌ای شما است. با توجه به این نظریه، تعیین جنسیت نوزاد با استفاده از اسکن هفته‌ی ۱۲ کاملا ممکن است. این ایده، ادعا می‌کند که می‌توانید جنسیت نوزاد را در اولین سونوگرافی متوجه شوید.
اما قبل از آن‌که خیلی هیجان زده شوید، باید بدانید که این روش از نظر همه نتیجه‌ی درستی ارائه نمی‌دهد. همه‌ی بچه‌ها یک برآمدگی بین پاهای‌شان دارند و شما می‌توانید جنسیت کودک را از روی زاویه‌ی آن برآمدگی تعیین کنید.
اگر برآمدگی رو به پایین باشد بچه دختر است و اگر در زاویه‌ی ۳۰ درجه یا بالاتر رو به بالا باشد، بچه پسر است.

تعیین جنسیت جنین از روی فشار خون
اعتقاد داشته باشید یا نه، این نظریه می‌گوید که شما می‌توانید جنسیت نوزاد خود را ۲۶ هفته قبل از بارداری بر اساس فشار خون مادر تعیین کنید.
در واقع یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که فشار خون شما قبل از این‌که باردار شوید، می‌تواند نشان دهد که پسر خواهید داشت یا دختر. باور نکردنی به نظر می‌رسد، اما داستان واقعی پشت این متد چیست؟
پژوهشی که اخیرا توسط دانشمندانی در کانادا انجام شده نشان می‌دهد که فشار خون زن ۲۶ هفته قبل از صورت گرفتن لقاح، می‌تواند جنسیت فرزند او را در آینده “پیش‌بینی” کند.
بر اساس یافته‌های این پژوهش، فشار خون بالا نشان می‌دهد که کودک‌تان پسر خواهد بود، در حالی که فشار خون پایین نشان می‌دهد که فرزندتان دختر است. این مطالعه قطعا مردم را به بحث و صحبت‌های زیادی در همه جا واداشته‌است!
ما دوست داریم تحقیقات بیش‌تری در مورد این موضوع ببینیم، اما در حال حاضر ۱۰۰٪ مطمئن نیستیم که پیش‌بینی این متد دقیق باشد!

ظاهر دست‌ها
ظاهرا این‌که دست‌های شما چه‌طور به نظر می‌رسند، می‌تواند شاخصی باشد برای تشخیص این‌که فرزندتان پسر است یا دختر. دست‌های خشک به این معنا است که پسر باردارید و دست‌های نرم یعنی فرزندتان دختر است.
یکی سرنخ دیگر مرتبط با دست‌ها – اگر کسی بخواهد دست‌تان را بگیرد و شما دست‌تان را طوری به او بدهید که کف آن‌ها رو به پایین باشد، فرزندتان پسر است. اگر کف دست رو به بالا باشد،‌ فرزندتان دختر است.

تعیین جنسیت جنین از روی نحوه برداشتن یک کلید
برای انجام این متد احتمالا لازم است که کسی حواس‌اش به شما باشد و ببیند که کلید را چگونه در دست می‌گیرید، اما بر اساس اصول اولیه‌ی این متد اگر کلید را با قسمت بالای آن که گرد است بردارید فرزندتان پسر است.
اگر آن را از قسمت باریک‌اش بردارید، دختر باردارید. اگر کلید را از جایی در وسط آن بگیرید، دوقلو باردارید!

سایز سینه برای تعیین جنسیت جنین
اگر سینه‌ی چپ شما بزرگ‌تر از سینه‌ی راست باشد، به این معنی است که فرزندتان دختر است. اگر سینه‌ی راست شما بزرگ‌تر باشد، احتمالا خودتان هم حدس زده‌اید که یعنی فرزندتان پسر است.

شکل صورت شما برای تعیین جنسیت جنین
اگر صورت شما گردتر و پرتر باشد، مطابق با روایت‌های قدیمی باید منتظر یک دختر باشید.
جالب است که بر اساس همین روایت اگر بینی شما کم‌کم رشد کند یا بزرگ‌تر شود، به این معنی است که یک دختر را باردار هستید چون دختر تلاش می‌کند زیبایی شما را بدزدد.

تعیین جنسیت جنین از روی شیوه دراز کشیدن شما
ظاهرا، این‌که روی کدام پهلوی‌تان می‌خوابید نشان می‌دهد که بچه دختر است یا پسر – اگر شما روی پهلوی چپ بخوابید، بچه پسر است، اگر روی پهلوی راست بخوابید، بچه دختر است.

رنگ نوک پستان برای تعیین جنسیت جنین
بر طبق روایت‌های قدیمی اگر متوجه شدید که نوک پستان‌تان خیلی تیره و تقریبا قهوه‌ای شده‌است، معلوم می‌شود که باید منتظر ورود یک پسربچه باشید.

شروع کننده رابطه جنسی
اگر این شما هستید که نزدیکی با شریک زندگی‌تان را در هنگام شب (یا روز) شروع می‌کنید، احتمالا باید منتظر ورود یک دختربچه باشید. ولی اگر شریک زندگی‌تان رابطه را شروع می‌کند، احتمالا فرزندتان پسر است.

خطوط تیره روی شکم‌تان
اگر متوجه وجود یک خط تیره‌ی عمودی روی شکم‌تان شدید که تا ناف‌تان ادامه دارد، معلوم می‌شود که قرار است یک دختر داشته باشید. با این حال اگر خط از ناف شما عبور کند، معلوم می‌شود که باید منتظر ورود یک پسربچه باشید.

تشخیص جنسیت جنین با نمک
اگر کمتر از دو ماه است که باردار هستید، استفاده از ادرار صبحگاهی مهم است (به علت غلظت بیشتر). اگر بیش از دو ماه است که باردار هستید، می‌توانید در هر زمان روز از ادرار خود نمونه بگیرید.
- کاسه شیشه‌ای شفاف را بردارید و یک لایه نمک را به کف آن بمالید.
- ادرار خود را بر روی نمک بریزید و اطمینان حاصل کنید که تقریبا نصف کاسه با ادرار پر شود.
- به مدت ۴ دقیقه محلول را به کناری بگذارید.
- پس از گذشت ۴ دقیقه، به محلول دقت نگاه کرده و تغییرات آن را بررسی کنید.
نتیجه تست
- اگر می‌بینید که رنگ ادرار کمی تغییر کرده است و حالت ابری گرفته و یا یک لایه حباب بر روی سطح شکل گرفته است، احتمالا نوزاد شما پسر است!
- اگر می‌بینید که ادرار تغییر رنگ نداده و روشن است و یا رگه‌های طولانی از پایین به سطح شناور می‌شود و بلافاصله ناپدید می‌شود. احتمالا نوزاد شما دختر است!

ویار شیرینی در بارداری، بچه دختره یا پسر؟
تشخیص جنسیت جنین از روی چشم
چشم میتواند عاملی جهت تشخیص باشد پلک پایین چشم را کشیده وبه سفیدی چشمان نگاه کنید.
آیا با این کار رگ خونی شکسته به شکل حرف(V)دیده میشود؟اگر شکل حرف(V)در قسمت پایینی چشم راستتان باشد بدون تردید جنین پسر خواهد بود حال اگر رگ خونی شکسته به شکل حرف (V) در چشم چپ باشد بچه دخترخواهد بود.

تعیین جنسیت جنین از روی اندازه باسن
تشخیص جنسیت بر اساس چگونگی باسن این بار جهت تشخیص جنسیت باید به به چگونگی افزایش حجم باسن توجه کرد آیا مادر آبستن حس میکند که در ناحیه باسن اضافه وزن یافته است؟
اگر جواب مثبت باشد کودک حتما دختر خواهد بود و اگر اضافه وزنی در این ناحیه حس نشود جنین پسر میشود.

تشخیص جنسیت جنین از روی تنگی نفس
نفس را در سینه حبس کنید! آیا بعد از آبستن شدن دریافته اید که نفس کشیدن برایتان دشوار شده است؟
اگر مادر باردار مواجه با تنگی نفس شده باشد نشانه این است که پسری در شکم دارد اما اگر هیچ مشکلی در این رابطه نداشته باشید بدون تردید کودکتان دختر است.
اگر مادر باردار در دوران بارداری تنگی نفس پیدا کند ،نشانه این است که پسری در شکم دارد اما اگر هیچ مشکلی در این رابطه نداشته باشد بدون تردید کودکتان دختر است.

مادر شکمو
اگر فعالیت مادر بارداردر آشپزخانه بیش از گذشته باشد نشانه این است که پسری در شکم دارد که او را شکمو کرده است ولی اگرمادر باردار وقت زیادی صرف پختن غذا نکند و فعالیت آشپزخانه او کم شود جنین دختر است.

تشخیص جنسیت جنین از سردی پاها
اگر پاهایتان سردتر از دوران قبل از حاملگی است شما قرار است پسر دار شوید.

چاقی صورت
اگر صورت مادر در دوران بارداری چاقتر و تپل تر از قبل شود مادر دختر در شکم دارد.

ناف شکم
اگر در بارداری احساس کردید که ناف بسمت خارج حرکت میکند، جنسیت جنین شما پسر است و اگر در سر جای خود بدون حرکت ماند، جنین دختر خواهد بود.

انرژی
اگر شما کم انرژی هستید و تنبل شده اید، شما دختر دار خواهید شد و زمانی که شما فعال تر شده اید و شاداب تر جنین شما پسر خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت