افزون بر 1300 دانش آموز نیکشهر با سرویس استاندارد مدارس جابجا می‌شوند


افزون بر 1300 دانش آموز نیکشهر با سرویس استاندارد مدارس جابجا می‌شوند

چابهار- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: هزار و 302 دانش آموز روستایی و دوردست در بخش مرکزی نیکشهر با 38 دستگاه مینی بوس و خودروی استاندارد جابجا می شوند.

ساره باور روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نظارت مؤثر و مستمر بر سرویس طرح روستا مرکزی وجود دارد تا مشکلی متوجه دانش آموزان نشود.

وی بیان کرد: رانندگان سرویس طرح روستا مرکزی چنانچه به هر دلیل در ساعت و روزهای مشخص قادر به سرویس دهی نباشند موظف به جایگزینی سرویس و راننده مطمئن هستند.

وی از رانندگان خواست با توجه به ظرفیت هر وسیله نقلیه اقدام به جابجایی دانش آموزان کنند و در اسرع وقت وظایف محوله را انجام دهند.

وی بیان کرد: هم اینک ۱۹ هزار دانش آموز در ۲۴۰ مدرسه با هزار و ۱۰۰ کلاس درس در بخش مرکزی نیکشهر مشغول به تحصیل هستند که ۹۵۰ معلم و کادر آموزشی امر مهم تعلیم تربیت آنان را بر عهده دارند.

مدیرآموزش و پرورش نیکشهر ادامه داد: ساخت مدارس، تخصیص اعتبارات برای حذف مدارس کانکسی(کلاس آهنی پیش ساخته)، استیجاری، فرسوده و تخریبی و مدارس غیراستاندارد از نیازهای مهم این منطقه است.

باور با اشاره به اینکه هم اینک ۶ مدرسه شامل(مدارس در حال ساخت جهلاد، گوک، کشیگ، خوابگاه شبانه روزی ۹۰ تخته داخل شهر، چاهان و دُر بلوچان) در حال ساخت است، از خیران خواست برای کمک و مساعدت به آموزش وپرورش نهایت تلاش و کوشش را نمایند تا سرانه استاندارد فضاهای آموزشی این شهرستان به استاندارد کشوری نزدیک شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا