کرمانشاه قطب ارجاع بیماران خاص و صعب‌العلاج و قطب جذب توریست سلامت می‌شود


وزیر بهداشت با اشاره به امکانات درمانی مطلوب و ظرفیت های بالای استان کرمانشاه در حوزه درمان گفت: قرار است این استان به قطب بیماران خاص و صعب العلاج و قطب جذب توریست سلامت تبدیل شود.

سعید نمکی، امروز (۲۱ آبان) در حاشیه افتتاح بیمارستان سوختگی "گلستان" کرمانشاه به عنوان اولین بیمارستان سوختگی غرب کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به قطبیت استان کرمانشاه در حوزه درمان غرب کشور گفت: استان کرمانشاه استانی مرزی بوده که جمعیت بالایی دارد و علاوه بر خدمات رسانی به مردم استان، به استانهای هم جوار و حتی بیماران عراقی خدمات رسانی می‌کند.

وی افزود: خوشبختانه امروز شاهد افتتاح یکی از مهمترین و حیاتی‌ترین مراکز درمانی در این استان هستیم و اولین مرکز درمان سوختگی غرب کشور امروز در این استان افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا، نمکی به تجهیزات به روز و مدرن این مرکز اشاره کرد و افزود: بسیار تلاش شده تا این مرکز با تجهیزات مدرن به مرکزی برای درمان صفر تا صد بیماران سوختگی تبدیل شود.

وزیر بهداشت افزود: به دلایل مختلف شاهد موارد بالای سوختگی در غرب کشور هستیم و در همین راستا راه اندازی این مرکز در غرب کشور برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: بعد از بهره برداری از این مرکز، راه اندازی بیمارستان جامع سرطان با ۱۲۰ تخت در اولویت برنامه هایمان در این استان قرار دارد.

نمکی تاکید کرد: قرار است کرمانشاه به قطب ارجاع بیماران خاص و صعب العلاج تبدیل شود.

وزیر بهداشت افزود: همچنین در نظر داریم این استان به قطب توریست سلامت کشور هم تبدیل شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شرکت چینی نمایشگر آیفون SE را تامین می‌کند!