به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور صبح امروز از طریق فرودگاه سنندج وارد استان کردستان شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در این سفر از برخی پروژه های زیر ساختی استان در حوزه راه، آب و راه آهن بازدید خواهد کرد.

بازدید از گردنه صلوات آباد سنندج در محور بزرگراهی سنندج - همدان، کلنگ زنی احداث و تامین سه هزار واحد مسکونی برای محرومین استان از محل اعتبارات دولتی، بازدید از قطعات پروژه بزرگ راه آهن همدان – سنندج، بازدید از سدسیازاخ، بازدید از سد آزاد، استخر ذخیره، نیروگاه و سامانه انتقال این سد مهمترین برنامه های سفر معاون رئیس جمهور به استان کردستان است.

شرکت در هجدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان آخرین برنامه سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به کردستان است.

همچنین در شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان تفاهم نامه تامین و احداث سه هزار واحد مسکونی برای محرومین استان کردستان و نیز تفاهم نامه تکمیل باقیمانده عملیات اجرایی پروژه راه آهن همدان – سنندج مبادله خواهد شد.

بررسی و ارزیابی وضعیت پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه های فوق و تصمیم گیری برای تکمیل آنها مهمترین هدف معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از سفر به استان کردستان است.