تاکید برایجاد زیرساخت‌های رسانه‌ای اربعین


تاکید برایجاد زیرساخت‌های رسانه‌ای اربعین

تهران- ایرنا- معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه در بُعد رسانه‌ای اربعین عقب هستیم،‌ بر ایجاد زیرساخت‌های رسانه‌ای متناسب با این ظرفیت تاکید کرد.

محمد خدادی روز سه شنبه در مراسم تجلیل از رسانه‌های برخط فعال دراربعین حسینی (ع) در موسسه نشرآوران، با اشاره به عظمت و اقتدار اربعین که منجر به گردهمایی چندین میلیونی از اقصی نقاط جهان می شود، گفت: ماهیت اربعین متفاوت با دیگر آئین ها و مراسم مذهبی دنیاست.

وی در ادامه حضور در اربعین و راهپیمایی عظیم این رویداد بزرگ مذهبی و اسلامی را دلی و معرفتی توصیف کرد که براساس عقاید و اعتقادات افراد شکل می گیرد.

معاون وزیر فرهنگ در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در بُعد رسانه ای اربعین قاصر و عقب هستیم و متناسب با این رویداد مذهبی زیرساخت های لازم شکل نگرفته است، تاکید کرد:‌ باید با کمک هم زیرساخت های رسانه ای اربعین را هماهنگ با ظرفیت عظیم این رویداد بزرگ دینی و مذهبی ایجاد کنیم. با توجه به همین نبود زیرساخت های رسانه ای اربعین، صداها آنچه باید باشد نیست و از این رو زوایای پنهان اربعین را نمی دانیم.

تاکید برایجاد زیرساخت‌های رسانه‌ای اربعین

وی با یادآوری این نکته که کارکرد رسانه ای ما بیشتر به سمت و سوی کمک به رفت و آمد زوار اربعین شده تا توجه به مسائل مهم و ضروری، بر مهندسی مخاطب شناسی، کارکردن روی خود افراد، آسیب شناسی و هم افزایی رسانه ای تاکید کرد.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:‌ بازخوانی کارکرد رسانه ای اربعین را در دستور کار خود قرارمی دهیم تا با ایجاد قرارگاه رسانه ای قویف خلاء های رسانه ای اربعین را پرکرده و با برنامه ریزی جدی و بهتری به استقبال اربعین سال آینده برویم.

خدادی با تاکید برهم‌افزایی رسانه ای در موضوع اربعین، تصریح کرد:‌ همگرایی رسانه ای می تواند مانع از سوء استفاده دیگر رسانه‌های معاند و حاشیه‌ساز علیه اربعین شود.

ادامه دارد....

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس رامسین کبریتی، بازیگر سریال ستایش ! / از تغییر جنسیت تا چهره مردانه !