زندگی یک زوج با بزرگترین مار افعی جهان در خانه+تصاویر


این افعی هشت اینچی که توسط پدری خریداری شده بود به حیوانی عظیم الجثه و 18 فوتی تبدیل شد و اکنون در خانه در کنار سایر اعضای خانواده زندگی می‌کند.

آفتاب‌‌نیوز :

پدر خانواده‌ای با دو فرزند به‌تازگی از یک افعی ۱۸ فوتی رونمایی کرده است. نام این افعی "هکسی" است و نکته جالب آن است که در کنار سایر اعضای خانواده در خانه با آنان زندگی می‌کند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ روزنامه بریتانیایی "سان" در این‌باره می‌نویسد: "این افعی هشت اینچی که توسط پدری خریداری شده بود به حیوانی عظیم الجثه و ۱۸ فوتی تبدیل شد و اکنون در خانه در کنار سایر اعضای خانواده زندگی می‌کند. مارکوس هابز ۳۱ ساله "هکسی" را درون یک محفظه در خانه‌اش با سه اتاق خواب در گلوسستر شایر انگلستان نگهداری می‌کند. گفته می‌شود احتمالا این مار افعی بررگترین افعی برمه‌ای جهان است. این افعی از خرگوش، آهوی تازه به دنیا آمده، گوساله، خوک و بز تغذیه می‌کند که مزرعه‌داران و دامداران محلی آن را تولید و عرضه می‌کنند‌".

زندگی یک زوج با بزرگترین مار افعی جهان در خانه+تصاویر

مارکوس می‌گوید هزینه مالی نگهداری و تغذیه این افعی زیاد است و در صورت بروز کوچک‌ترین خطایی این افعی می‌تواند انسان‌ها را بکشد. با این حال، مارکوس می‌گوید مطمئن است هکسی هیچگاه حمله نخواهد کرد. البته او می‌گوید زمان حضور پسران چهار و یک ساله‌اش، "هکسی" را از آنان دور می‌کند و تنها زمانی این مار را بیرون می‌آورد که آنان خوابیده باشند یا در اتاق دیگری به سر ببرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس