توضیحات رئیس بیمارستان شهید مدرس ساوه در خصوص فوت بیمار 72 ساله


توضیحات رئیس بیمارستان شهید مدرس ساوه در خصوص فوت بیمار 72 ساله

رئیس مجتمع بیمارستانی شهید مدرس و 17 شهریور ساوه در خصوص جزئیات فوت بیمار 72 ساله در این مرکز درمانی توضیح داد.

دکتر الهام فرهادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: خانمی ۷۲ ساله به دلیل شکستگی استخوان ران در ۱۶ آبان سالجاری به مجتمع بیمارستانی شهید مدرس ساوه مراجعه کرد.

وی افزود: بیمار مذکور پس از بستری شدن توسط پزشک متخصص ارتوپد ویزیت شده و نهایتا پزشک معالج تصمیم به عمل جراحی می‌گیرد و پس از انجام مشاوره قلب و مشاوره داخلی، مجوز عمل جراحی صادر می‌شود.

دکتر فرهادی ادامه داد: با صدور مجوز جراحی پس از مشاوره‌های صورت گرفته و تهیه پروتز، بیمار به اتاق عمل جراحی با حال عمومی خوب و شرایط جسمی مناسب منتقل می‌شود.

وی بیان کرد: متاسفانه در حین عمل، بیمار ناگهان دچار ایست قلبی تنفسی شده و با وجود انجام اقدامات لازم و ضروری فوت می‌کند.

به گفته رئیس مجتمع بیمارستانی شهید مدرس و ۱۷ شهریور ساوه، علت مرگ از نظر پزشکی قانونی "غیر قابل تعیین" اعلام شده است.

وی تاکید کرد: فوت بیمار در حین عمل جراحی موضوع جدیدی نیست و در علم پزشکی در تمامی مراکز درمانی سابقه دارد، چه بسا انجام یک عمل جراحی ساده با عارضه‌های بسیاری مواجه باشد و در خصوص این عمل جراحی نیز همینطور بوده است.

وی نسبت به برخی اخبار که در فضای مجازی در خصوص علت مرگ منتشر شده واکنش نشان داد و گفت: همان طور که گفته شد علت قطعی مرگ از نظر پزشکی قانونی "غیر قابل تعیین" اعلام شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی