ضرورت ایمن سازی پل‌ها و لایه روبی رودخانه‌های کهگیلویه‌وبویراحمد در جلوگیری از بروز خطرات سیل


ضرورت ایمن سازی پل‌ها و لایه روبی رودخانه‌های کهگیلویه‌وبویراحمد در جلوگیری از بروز خطرات سیل

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: لایه روبی و بازگشایی دهانه پل ها و مسیر آبراهه های روستایی یک راهکار اساسی در جلوگیری از سیلاب است.

"وحید محمدی تبار" در بازدید از محور ارتباطی یاسوج_ اصفهان،افزود: ساماندهی آبراهه های روستایی و ایمن سازی دهانه پل های منتهی به رود بشار ضروری است.
وی اظهار کرد: بر اساس درخواست های مردمی مبنی بر خسارات ناشی از سیلاب های سال گذشته به دیوارها و دهانه پل های منتهی به بشار در پایین دست روستای کریک و احتمال تخریب شالیزارهای این دهستان به بررسی وضعیت پل های درخواستی اهتمام ورزیده است.
مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه پل واقع شده در حد فاصل کریک و محور ارتباطی یاسوج - اصفهان، آبراه این روستا به بشار می باشد، تصریح کرد: ساماندهی آبراهه ها و ایمن سازی دهانه پل ها را جهت پیشگیری از بروز خطرات احتمالی در مسدود شدن دهانه پل و در نتیجه تخریب دیوارها و نیز شالیزارها ضروری است.
محمدی تبار ادامه داد: لایه روبی و بازگشایی دهانه پل ها و مسیر آبراهه های روستایی یک راهکار اساسی در جلوگیری از سیلاب است.
وی تاکید کرد: ادارات کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای و آب منطقه ای اقدامات و تلاش های خوبی در این محور دارند و باید جدی تر ادامه دهند.
مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اهمیت پل های واقع شده در محور ارتباطی یاسوج - اصفهان، افزود: ساماندهی پل مورد بازدید جهت تصمیم قانونی در دستور معاینه و بررسی های کارشناسانه از مبادی ذیربط قرار می گیرد و تلاش بر این است با پیش بینی و پیشگیری از طریق لایروبی و ترمیم از بروز هر گونه خسارت احتمالی جلوگیری شود.
به گزارش ایسنا، محمدی تبار اظهار کرد: باید دستگاههای متولی اقدامات قانونی لازم را سریعتر در خصوص ساکنان کنار رودخانه ها انجام دهند تا از خطرات جانی احتمالی در هرگونه سیلاب و سیل جلوگیری شود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...