عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب شهرستان البرز آغاز شد


عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب شهرستان البرز آغاز شد

قزوین - ایرنا- عملیات اجرایی تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان البرز(تصفیه مقدماتی) روز چهارشنبه با حضور حمیدرضا جانباز معاون وزیر و مدیرعامل شرکت آب منطه‌ای کشور آغاز شد.

در این مراسم هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، ابوالفضل یاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قزوین و جمعی از مدیران نیز حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در آئین کلنگ زنی این طرح، اظهار داشت: این تصفیه خانه با ۶ هکتار مساحت و ۳۵ هزار متر مکعب ظرفیت، مشکلات فاضلاب نواحی شهری محمدیه و شریفیه را رفع می‌کند.

یدالله ملکی افزود: حل معضلات بهداشتی، ارتقای بهداشت محیط، امکان بازچرخانی آب و استفاده از پساب آنها در مصارف کشاورزی از دیگر فواید اجرای این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: هزینه ساخت فاز نخست این تصفیه خانه یک هزار و ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است که در صورت بهره برداری می‌تواند جمعیتی بالغ بر ۲۲۲ هزار نفر را پوشش دهد.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کشور امروز به منظور بازدید از تصفیه خانه فاضلاب روستای قشلاق، بازدید از طرح‌های مسکن مهر و حضور در جلسه شورای حفاظت از منابع آب به قزوین سفر کرده است.

شهرستان البرز با مرکزیت الوند در ۱۵ کیلومتری قزوین واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه