مار افعی در دام آتش‌نشانان خلخالی افتاد


مار افعی در دام آتش‌نشانان خلخالی افتاد

اردبیل _ ایرنا _ یک حلقه مار سمی بزرگ که به داخل یک منزل مسکونی در خلخال نفوذ کرده بود، توسط ماموران آتش‌نشانی شهرداری به دام افتاده و در طبیعت رها شد.

سیدحسن موسوی ،رئیس ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری خلخال روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: به محض اطلاع از ورود یک مار سمی و خطرناک به داخل یک واحد مسکونی ماموران مارگیری به این محل اعزام و با استفاده از امکانات موجود موفق به زنده‌گیری و رهاسازی آن در طبیعت شدند.

او با بیان اینکه در سال جاری ماموران آتش نشانی ده‌ها حلقه مار سمی را از داخل منازل مسکونی و یا تجاری شهر بیرون کشیده‌اند، اظهارداشت: مار وارد شده به منزل مسکونی یکی از شهروندان خلخال سمی و از نوع افعی با یک متر و ۵۰ سانتیمتر طول بود که موجب وحشت ساکنان این واحد مسکونی و سایر اهالی محل شده بود.

وی از تجهیز این ایستگاه به امکانات مارگیری و مبارزه با حیوانات موذی ،خطرناک و سمی خبر داد و گفت: با گرفتار شدن مار سمی آرامش به منطقه مسکونی مورد نفوذ مار بازگشت.

در ماه جاری این دومین حادثه ورود مارهای سمی به محل سکونت مردم در شهر خلخال است که در حادثه اول ماموران شرکت گاز مار سمی را از داخل دریچه دودکش بیرون کشیدند.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیب غفوریان پربازدید شد!