فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان اردبیل گسترش می‌یابد


فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان اردبیل گسترش می‌یابد

اردبیل- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: فعالیت‌های تبلیغی این شورا با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی بیگانه و ترویج ارش های دینی و انقلابی دراستان گسترش می‌یابد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ولی نظرپور روز چهارشنبه در آئین معارفه رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال افزود: برای دست‌یابی به این هدف، هم‌اکنون دفتر نمایندگی این شورا در شهرستان‌های استان ایجاد و برنامه‌های تبلیغی در ایام، مناسب‌ها، برگزاری راهپیمای‌ها وحفظ دستاوردهای نظام ارزشمند نظام اسلامی برگزار می کنند.

وی با بیان اینکه این شورا دستگاه اجرایی عریض و طویلی نبوده و امکانات محدودی برای تبلیغ در اختیار دارد،گفت:با توجه به وظیفه اصلی این شورا در هماهنگ کردن تبلیغات در ایام و مناسبت‌ها، گسترش و نحوه فعالیت‌های تبلیغی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیزبسته به نوع و نحوه همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی وتبلیغی در مرکز وشهرستان‌های مختلف استان دارد .

او اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد جمعیت جوان و نسل امروزی جامعه با فرهنگ حاکم بر اوایل پیروزی انقلاب اسلامی آشنایی نداشته و یا آشنایی آن‌ها در حد پایینی است و تلاش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاهش فاصله نسل ها با اجرای برنامه های فرهنگی وتبلیغی برای اشنایی بیشتر نسل امروزی جامعه با نسل گذشته انقلاب در کنار حفظ دینداری مردم ، پویایی شعار دینی و حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب ونظام اسلامی است.

وی اظهار کرد: اجرای برنامه‌های تبلیغی در بین دانش‌آموزان و دانشجویان از اهداف مهم این شورا در راستایی مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن است که برای دسیابی به این هدف انتظار از مسئولان آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان همکاری لازم با این شورا است .

در این مراسم حجت الاسلام کریم اسدی امام جمعه خلخال نیز با بیان اینکه مردم این شهرستان شیفته برنامه‌های مذهبی هستند،افزود: همکاری و همیاری مردم منطقه برای شرکت و اجرای برنامه‌های تبلیغی در ایام ومناسبت‌ها بیش از حد تصور است.

او اظهار کرد: در حال حاضر این شهرستان عاری از هرگونه خطوط انحرافی دینی ومذهبی بوده و این امر نتیجه تلاش روحانیون منطقه به خصوص آیت‌الله یکتایی امام جمعه فقید این شهر در ترویج شعاعر دینی در این شهرستان است.

وی با بیان اینکه موج تبلیغات انحرافی دشمن امروزه متمرکز نسل جوان جامعه است، افزود: با توجه به این امر نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای خنثی کردن توطعه ها و دسیسه‌های دشمن نقشی پررنگ و تعیینکننده است.

در این مراسم با تقدیراز حجت‌الاسلام سید محسن محسنی، حجت الاسلام احمد شاد به عنوان رییس جدید شورای تبلیغات اسلامی در این شهرستان معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...