گازرسانی به همه روستاهای اقلید تا پایان امسال


گازرسانی به همه روستاهای اقلید تا پایان امسال

مدیرعامل شرکت گاز فارس از گازرسانی به همه روستاهای اقلید تا پایان امسال خبر داد و گفت: عملیات گازرسانی به روستاهای سادات آباد، خارستان علیا، خارستان سفلی، جمال بیگ و پهنای بهی این شهرستان نیز تا دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

غلامعباس حسینی چهارشنبه ٢٢ آبان در جمع خبرنگاران گفت: طول خط انتقال این پروژه ۲۹ کیلومتر است و با بهره‌برداری از آن ۴۸۰ خانوار روستایی از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

او همچنین اجرای ۲۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در روستای شوید زار از دیگر فعالیت‌های در دست اقدام گازرسانی در این شهرستان عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت گاز فارس با اشاره به گازرسانی به روستاهای بکان ایگدر، صفی خانی، اسلام آباد ایگدر و قتلو، خاطرنشان کرد: این طرح نیز با اجرای ۸۸ کیلومتر لوله گذاری در حال اجراست و گازرسانی به روستای امامزاده اسماعیل بعنوان آخرین روستای فاقد بهره‌مندی از گاز طبیعی با اجرای ۲۴ هزار و ۴۰۰ متر شبکه گذاری و تکمیل گازرسانی به روستاهای مشمول شهرستان، اقلید را به عنوان شهرستان سبز از نظر مصرف انرژی تبدیل خواهد کرد.

به گفته حسینی، هم‌اکنون ضریب نفوذ گاز طبیعی در روستاهای اقلید ۷۰ درصد است و با اتمام طرح‌های گازرسانی در حال اجرا تا پایان امسال به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا