مرحله نخست ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در قزوین آغاز می‌شود


مرحله نخست ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در قزوین آغاز می‌شود

قزوین - ایرنا - مدیرکل اداره راه و شهرسازی قزوین از آغاز ثبت نام برای متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن با تخصیص یک هزار و 945 واحد در این استان خبر داد.

ابراهیم مبارک‌قدم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سهم اولیه استان در بخش طرح اقدام ملی مسکن پنج هزار و ۵۰۰ واحد از سوی وزارت راه و شهرسازی تعیین شده که با راه‌اندازی سامانه مورد نظر، ثبت‌نام از متقاضیان آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: واحدهای تخصیص داده شده مربوط به تمامی شهرهای استان است که در صورت ثبت‌نام و استقبال متقاضیان، ظرفیت پذیرش بیش از سقف تعیین شده نیز پیش‌بینی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: موفقیت طرح اقدام ملی مسکن در جهت خانه‌دار شدن افراد نیازمند بوده که در صورت مساعدت ریاست شورای تامین مسکن استان یعنی استاندار، معاونت هماهنگی امور عمرانی، شرکت‌های خدمات رسان و شهرداری‌ها قادر با رفع نیاز متقاضیان مسکن استان تا ۱۰ هزار واحد نیز خواهیم بود.

وی با اشاره به مدت زمان پایان پرونده مسکن مهر در استان، تصریح کرد: تعیین تکلیف این مساله به همراه اجرا و تکمیل خدمات زیرساختی آن در دستور کار جدی این اداره کل قرار دارد که امیدواریم با تخصیص اعتبارات مورد نیاز تا پایان امسال و یا در اوایل سال آینده شاهد اتمام پروژه‌های این طرح در سطح استان باشیم.

۵۸ هزار و ۹۵۴ واحد مسکن مهر در دستور کار استان قزوین قرار دارد که ۴۴ هزار و ۴۵۸ واحد از این تعداد در شهرهای بالای ۲۵ هزار جمعیت، پنج هزار و ۶۵۴ واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار جمعیت و هشت هزار و ۸۴۲ واحد نیز در بافت‌های فرسوده شهری یا خودمالک قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !