اپل مک پرو از ماه آینده وارد بازار می شود


رسانه کلیک – اپل مک پرو در ماه دسامبر در دسترس خریداران قرار می گیرد. در کنار این محصول، نام پرو دیسپلی XDR نیز به چشم می خورد که بهترین نمایشگر حرفه ای با روشنایی حداکثر 1600 نیت است.   اپل مک پرو چند ماه پیش معرفی شد و در ماه آینده در دسترس مشتریان قرار خواهد […] نوشته اپل مک پرو از ماه آینده وارد بازار می شود اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – اپل مک پرو در ماه دسامبر در دسترس خریداران قرار می گیرد. در کنار این محصول، نام پرو دیسپلی XDR نیز به چشم می خورد که بهترین نمایشگر حرفه ای با روشنایی حداکثر 1600 نیت است.

اپل مک پرو چند ماه پیش معرفی شد و در ماه آینده در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. این دستگاه در کنار پرو دیسپلی XDR روانه بازار می شود. پرو دیسپلی XDR یک نمایشگر رتینای 32 اینچی با کیفیت 6K بوده که روشنایی آن به 1600 نیت می رسد. البته باید گفت که قیمت این محصول بسیار گران است.

فیل شیلر، معاون ارشد بازاریابی جهانی اپل در این باره گفته است:

اپل مک پرو مخصوص کاربرانی ساخته شده که به یک سیستم با کارایی و قابلیت پیکربندی قابل ملاحظه ای احتیاج دارند. این دستگاه با داشتن پردازنده های Xeon قدرتمند، ظرفیت بالای حافظه، GPU فوق العاده، PCle بهبود یافته، کارت شتاب دهنده Afterburner و طراحی شگفت انگیز، در واقع به اعجوبه ای شباهت دارد که امکان انجام بهترین کارها را برای افراد حرفه ای فراهم می آورد.

اپل مک پرو از ماه آینده وارد بازار می شود

اپل مک پرو از ماه آینده وارد بازار می شود

اپل مک پرو جدید با پیکربندی پایه با قیمت 5999 دلار در دسترس مشتریان قرار می گیرد. پیکربندی پایه شامل رم 32 گیابایتی، حافظه داخلی 256 گیگابایتی SSD و کارت گرافیک رادئون پرو 570X می شود. بهترین مانیتوری که می توان در کنار مک پرو مورد استفاده قرار داد، پرو دیسپلی XDR است که با قیمت ابتدایی 4999 دلار به فروش می رسد.

پرو دیسپلی XDR بهترین نمایشگر حرفه ای در جهان بوده و همراه خوبی برای مک پرو جدید به شمار می آید. این دستگاه با رزولوشن رتینای 6K از پنل 32 اینچی، رنگ عالی، طراحی عملیاتی و روشنایی و نرخ کنتراست حداکثر، مجموعه جامع و گسترده ای از ویژگی های ارزشمند برای هر صفحه نمایش دیگر با این محدوده قیمت را ارایه می دهد. البته باید گفت که نمایشگر پرو دیسپلی جدید فاقد استند بوده و کاربران برای تهیه Pro Stand مجبور به پرداخت 999 دلار هزینه هستند.

Source: mspoweruser

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو