قرارگاه خاتم الانبیا یکهزار طرح محرومیت‌زدایی در هر استان اجرا می‌کند


قرارگاه خاتم الانبیا یکهزار طرح محرومیت‌زدایی در هر استان اجرا می‌کند

‌تبریز - ایرنا - فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: این قرارگاه در هر استان بیش از یک هزار طرح محرومیت‌زدایی اجرا می‌کند و هر هفته تعدادی از این طرح‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

سردار سعید محمد، روز پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۳ پروژه مهم مدیریت شهری تبریز افزود: این طرح ها در زمینه تامین آب شرب روستایی و ساخت پل ها، ابنیه راه ها، مدارس، خانه های بهداشت و درمانگاه هاست که با استفاده از منابع سپاه پاسداران و کمک های مردمی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در کنار فعالیت در حوزه های نظامی و توسعه زیرساخت ها در حوادث و بحران ها نیز به مردم خدمت رسانی می کند، اظهار داشت: سپاه مدافع مردم بوده و کمک رسانی به آن ها را در شرایط سخت وظیفه و تکلیف خود می داند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: همانطور که مجموعه سپاه پاسداران برای کشور اقتدار نظامی ایجاد کرده در زمان کنونی و در شرایط سخت و تحریم های ظالمانه که معیشت مردم را تحت تاثیر قرار داده است و در کنار مردم برای کاهش مشکلات آنان خدمت رسانی می کند.

سردار محمد، ادامه داد: قرارگاه سازندگی خاتم با وجود همه فشارها و تحریم ها در همه عرصه های فنی و مهندسی و حوزه هایتک به خودکفایی رسیده است.

وی یادآوری کرد: هم اکنون این قرارگاه در کنار بخش خصوصی کشور با داشتن ۵ هزار شرکت مشاوره، پیمانکاری، طراحی و سازندگی و بدنه ۲۰۰ هزار نفری از جامعه مهندسان مشغول فعالیت های سازندگی و توسعه زیرساخت هاست.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با اشاره به ۳ پروژه مهم مدیریت شهری تبریز گفت: امید است با اجرای این پروژه ها بتوان برای توسعه تبریز گام های اساسی برداشت.

سردار محمد، با اشاره به اینکه اجرای پروژه های شهری موجب ایجاد مزاحمت هایی برای مردم می شود، خواستار تامین به موقع منابع مالی برای سرعت دهی در بهره برداری از این طرح ها شد.

وی یادآوری کرد: این قرارگاه آماده است منابع مالی خود را از طریق تسهیلات یا تهاتر ملک با شهرداری تامین کند که در این زمینه محل زندان کنونی تبریز که قرار است جابجا شود می تواند یکی از گزینه ها باشد.

سردار محمد، افزود: تفاهم نامه اجرای ۲ پروژه دیگر شامل تراموا و کنارگذر شمال غرب نیز با شهرداری تبریز به امضا رسیده است که در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن ها آغاز می شود.

امروز عملیات اجرایی ۳ پروژه مهم مدیریت شهری در تبریز با اعتبار ۱۸ هزار میلیارد ریال از سوی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) آغاز شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس رامسین کبریتی، بازیگر سریال ستایش ! / از تغییر جنسیت تا چهره مردانه !