جشن ولادت پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع ) با محوریت کانون ولایت در روستای چهل منی برگزار می شود


جشن ولادت پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع ) با محوریت کانون ولایت در روستای چهل منی برگزار می شود

علی آزادی، گفت: کانون فرهنگی هنری رهپویان ولایت تا ساعتی دیگر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قلعه گنج، جشن میلاد پیامبر(ص ) و امام جعفر صادق(ع ) را برگزار می کند. 

«علی آزادی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تبریک هفته وحدت، گفت: کانون فرهنگی هنری رهپویان ولایت تا ساعتی دیگر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قلعه گنج، پایگاه های بسیج برادران و خواهران روستای چهلمنی، جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ق) را در سالن سر پوشیده مدرسه فضیلت این روستا برگزار می کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری رهپویان ولایت روستای چهل منی، افزود: سخنرانی حجت الاسلام شهریاری امام جماعت موقت روستای چهلمنی، پخش کلیپ در وصف پیامبر (ص) و اجرای مسابقات ورزشی از جمله برنامه های این جشن است.

وی، ادامه داد: اجرای گروه سرود ریحانه های بهشتی، مولودی و پذیرایی از سایر برنامه های جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) است.

آزادی، با اشاره به هدف از اجرای این جشن، عنوان داشت: در وهله نخست هدف، پیروی از توصیه پیامبر اکرم (ص) است که فرمود: ای مردم من ۲ چیز گرانبها را در بین شما می گذارم قرآن و اهل بیت را، بنابراین از این سخن این گونه بر می آید که به همان اندازه که به قرآن کریم اهمیت می دهیم باید به اهل بیت علیهم السلام و پیامبر(ص) نیز اهمیت دهیم.
مدیر کانون فرهنگی هنری رهپویان ولایت، اضافه کرد: در وهله بعدی با برگزاری این جشن ها می خواهیم دل امام زمان (عج) را شاد کرده و به ایشان عرض کنیم ما در همه حال به یاد شما هستیم و خواهیم بود.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه