سیاوش کامکار آلبوم «منظره‌ نگاه» را اجرا می‌کند


آلبوم «منظره‌ نگاه» دو نوازی سنتور و ویولن‌سل «سیاوش کامکار» و «رکسان ژنت» به زودی در شهرهای استکهلم و گوتنبرگ سوئد اجرا می‌شود. نوشته سیاوش کامکار آلبوم «منظره‌ نگاه» را اجرا می‌کند اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

سیاوش کامکار آلبوم «منظره‌ نگاه» را اجرا می‌کندسیاوش کامکار آلبوم «منظره‌ نگاه» را اجرا می‌کندسیاوش کامکار

آلبوم «منظره‌ نگاه» دو نوازی سنتور و ویولن‌سل «سیاوش کامکار» و «رکسان ژنت» به زودی در شهرهای استکهلم و گوتنبرگ سوئد اجرا می‌شود.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این اثرِ بی‌کلام حاصل همنوازی سنتور سیاوش کامکار و ویولنسل رکسان ژنت است. سیاوش کامکار در مورد این اثر گفته است: «این مجموعه در اواخر بهار و اوایل تابستان ۹۶ در مدت یک ماه نوشته شد و به هیچ قانون و چهارچوبی جز اینکه از نوشتن و شنیدنش در ذهنم لذت ببرم فکر نکردم. طبیعتا لذت در دیدگاه شخص من شامل نکات فنی فراوانی است، به شرط آن که روح و احساسم محصورشان نباشد».

«شور و اشتیاق»، «غمگین و شکوهمند»، «آماده برای هر چیز»، «منظره»، «راه پرپیج و خم» و «لزگی» عناوین قطعات آلبوم جدید سیاوش کامکار هستند.

«سیاوش کامکار» که سال ۱۳۶۸ در تهران متولد شده، فرزند «پشنگ کامکار» و «سودابه سالم» است. او موسیقی را با نواختن تنبک زیر نظر عمویش «ارژنگ کامکار» آغاز کرد. سنتور را اولین بار از مادرش «سودابه سالم» و سپس نزد «پشنگ کامکار» و «اردوان کامکار» فرا گرفت.

او جوان‌ترین عضو گروه کامکارها است و تاکنون سه آلبوم به نام های «بارانی بر دریا»(تکنوازی سنتور)، «از آب ها به بعد»(سنتور و ارکستر) و «باغی در صدا» عرضه کرده است. همچنین کنسرت مجموعه قطعات «سیاوش کامکار» برای سنتور و کوارتت زهی در سال ۱۳۸۷ به روی صحنه رفت.

رکسان ژنُت نیز نوازنده‌ مستقلی است که بیشتر به دلیل حضورش در عرصه‌ موزیک تریلر فیلم های سینمایی و صنعت بازی های کامپیوتری شناخته شده است. از جمله آثار قابل توجه او می توان به Lords of Mayhem اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اهمیت پایگاه صهیونیستی نواتیم در چیست؟