هشدار ستاد مدیریت بحران آستارا نسبت به آبگرفتگی‌ها


هشدار ستاد مدیریت بحران آستارا نسبت به آبگرفتگی‌ها

آستارا - ایرنا - ستاد مدیریت بحران فرمانداری بندر آستارا با انتشار اطلاعیه‌ای، نسبت به بالا آمدن آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رعد و برق ناشی از بارش‌ها هشدار داد.

در اطلاعیه ستاد مدیریت بحران فرمانداری آستارا که عصر پنجشنبه به اعضای ستاد و دستگاه های مرتبط ارسال شده، آمده است که بر اساس اعلام وزارت کشور، سازمان هواشناسی و بررسی نقشه های پیش یابی نفوذ هوای پرفشار موجب کاهش محسوس دما، بارش ها و وزش باد در روزهای پایانی هفته جاری خواهد شد.

مواج شدن دریا و سفید پوش شدن ارتفاعات پیش بینی شده و از اعضای ستاد مدیرین بحران خواسته شده است برای مقابله با طغیان احتمالی رودخانه ها، آبگرفتگی معابر، رانش زمین و هرگونه حادثه احتمالی دیگر تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

لایروبی مکرر رودخانه ها در آستارا از طغیان رودخانه ها جلوگیری کرده است و در بارش های ماه های قبل، افزایش آب رودخانه ها بخصوص در نواحی مرزی، خسارتی به اراضی و حاشیه وارد نکرده است.

ایستگاه هواشناسی آستارا دمای هوای این شهرستان را در زمان انتشار این خبر، ۱۳ درجه سانتیگراد، توام با بارش باران اعلام و وضعیت جوی سه روز آینده را، نیمه ابری تا ابری و مه آلود و بارندگی پیش بینی کرد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت، در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده و از مناطق پربارش ایران است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا