مسی برای عوض کردن پیراهن خود با چه کسی پا روی غرورش گذاشت؟


مسی برای عوض کردن پیراهن خود با چه کسی پا روی غرورش گذاشت؟

تهران- ایرنا- «لیونل مسی» ستاره ای است که در پایان بازی ها یک دوجین ستاره برای عوض کردن پیراهن شان با پیراهن او صف می کشند اما مرد آرژانتینی پرده از نام تنها بازیکنی برداشت که وی در تمام دوران فوتبالی خود به وی پیشنهاد عوض کردن پیراهنش را داده است.

جادوگر آرژانتینی به تازگی بار دیگر با فرم ایده آل خود بازگشته و در پنج بازی اخیر خود در پیراهن آبی اناری ها هشت گل به ثمر رسانده است.

در مجموع مسی برترین گلزن تاریخ لالیگا و البته کاتالان ها است؛ موضوعی که متعاقبا پیراهن وی را در پایان هر بازی به یکی از پرهواخواه ترین پیراهن ها بدل کرده است.

اغلب دیده می شود که او پیراهن شماره ۱۰ محبوب خود را با بازیکنان حریف عوض می کند اما حالا از نام «زین الدین زیدان» به عنوان تنها کسی که در سال ۲۰۱۷ پیگیر عوض کردن پیراهنش با او بوده، پرده برداشت.

مسی در این خصوص اظهار داشت: به طور معمول از کسی نمی خوام پیراهنش را با من عوض کند و اغلب آنها این درخواست را می کنند اما تنها یک بار از زیدان چنین درخواستی کردم.

مسی برای عوض کردن پیراهن خود با چه کسی پا روی غرورش گذاشت؟

وی ادامه داد: اگر پای یک بازیکن آرژانتینی در میان باشد پیراهنم را با او عوض می کنم اما در غیر این صورت تا زمانی که کسی نخواهد، من درخواستی نمی کنم.

زیدان در زمان تعوض پیراهن با مسی در رئال مادرید بازی می کرد؛ تیمی مملو از فوق ستاره هایی همچون رونالدو نازاریو، دیوید بکام و روبرتو کارلوس؛ زیدان در آن بازی پیراهن شماره ۵ خود را با پیراهن شماره ۳۰ آن روزهای مسی عوض کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان