علمای شیعه و سنی پرچمدار وحدت هستند


علمای شیعه و سنی پرچمدار وحدت هستند

زاهدان- ایرنا- مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: علمای شیعه و سنی با شاخصه برخورداری از بصیرت، اخلاق و منش انسانی پرچمدار و الگوی برتر حفظ وحدت، اخوت و برادری هستند.

حجت الاسلام عیسی بزمانی پنجشنبه شب در نشست مشترک علمای شیعه و سنی در دلگان اظهار داشت: پیروی از سیرت نبوی، چنگ زدن به ریسمان کتاب الله، گام برداشتن در مسیر حفظ اتحاد، یکپارچگی و انسجام اسلامی از ضرورت‌های اجتناب ناپذیر در دنیای اسلام بوده و سران کشورهای مسلمان و علما باید اقشار جامعه اسلامی را به این سمت سوق دهند.
وی بیان کرد: وجود اختلاف و تفرقه در جامعه اسلامی بسیار نگران کننده بوده و قطعا از این موضوع دشمنان سود می‌برند.
مدیرکل سازمان تبلیغان اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان اسلام در سال‌های متمادی با سوء استفاده از اختلافات مسلمانان به اهداف شوم، پلید و ننگین‌شان دست پیدا کرده‌اند و متاسفانه امت اسلامی با اجرای نقشه‌های دشمنان به جان هم افتاده‌اند.

وی افزود: وحدت اسلامی در ایران سربلند مثال زدنی است و خوشحالیم مردم ما با اطاعت از فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب به راحتی نقشه‌های دشمنان را خنثی و نقش بر آب کرده‌اند.
فرماندار دلگان نیز در این نشست اظهار داشت: اتحاد امت اسلامی حول محور پیامبر اسلام(ص)، قرآن کریم، کعبه و با پیشگامی علما، تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب گره‌گشا در امور بوده و مسلمانان را از گزند و آسیب دشمنان حفاظت می‌کند.
مجتبی شجاعی افزود: دشمنان از همبستگی، انسجام و وحدت مسلمانان هراس دارند و هر چه امت اسلامی به ریسمان وحدت و همگرائی نزدیک شوند در مقابله با دشمنان موفق تر خواهند شد.
وی اظهار داشت: امدادهای غیبی و نصرت پروردگار متعال زمانی می‌آید که مسلمانان در کنار هم برای عزتمندی دین تلاش کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...