مراکز پست استان زنجان برای توزیع کارت سوخت دایر است


مراکز پست استان زنجان برای توزیع کارت سوخت دایر است

زنجان – ایرنا – مدیرکل پست استان زنجان اعلام کرد: امروز جمعه مراکز پست این استان در همه شهرستان‌ها برای توزیع کارت‌های سوخت معطله دایر است.

رضا حمیدپور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در استان زنجان هفت هزار کارت سوخت معطله وجود دارد.

وی تاکید کرد: از این تعداد چهار هزار فقره کارت فقط برای شهرستان زنجان و سه هزار مورد نیز برای شهرستانها است.

مدیرکل پست استان زنجان گفت: کارت های سوخت معطله آن دسته از کارتهایی است که به دلیل نقص در نشانی گیرنده بازگشت خورده و در باجه نگهداری می شود.

حمیدپور اظهارداشت: شهروندانی که موفق به دریافت کارت سوخت خود نشده اند می توانند با در دست داشتن کارت سبز، کارت خودرو و مدارک شناسایی کارت های سوخت خود را تحویل بگیرند.

وی تاکید کرد: شهروندانی که خودرو خود را نقل و انتقال داده اند، برای دریافت کارت سوخت باید اصل قولنامه و کارت ماشین را در دست داشته باشند.

مدیرکل پست استان زنجان گفت: شهروندان این استان برای دریافت کارت سوخت فقط به مراکز پست در شهرستان های ابهر، طارم، سلطانیه، خرمدره، ماهنشان، ایجرود و خدابنده مراجعه کنند.

حمیدپور اضافه کرد: در شهرستان زنجان نیز مرکز پست در میدان رسل، خیابان ۱۷ شهریور و بلوار آزادی برای ارائه کارت های سوخت معطله فعال هستند.

وی پایان ساعت کاری روز جاری مراکز پست در شهرستان ها را تا ۱۶ عصر بیان کرد و افزود: در مرکز استان زنجان نیز تا صدور همه کارتها و بدون محدودیت زمانی انجام می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی