افزایش قیمت بنزین از قاچاق این سرمایه ملی جلوگیری می کند


افزایش قیمت بنزین از قاچاق این سرمایه ملی جلوگیری می کند

یاسوج- ایرنا- امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین در کشور از شب گذشته، گفت: چنین اقدام مهمی توسط دولت تدبیر و امید از قاچاق این سرمایه ملی جلوگیری می کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: سود حاصل از افزایش قیمت بنزین به حساب حدود ۱۸ میلیون خانوار ایرانی با جمعیتی افزون بر ۶۰ میلیون نفر واریز می شود.

وی افزود: بدلیل اختلاف قیمت بنزین در ایران با کشورهای همجوار بخش عمده‌ ای از این سرمایه ملی در گذشته توسط عده ای افراد سودجو قاچاق می ‌شد.

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: دشمنان درصدد حاشیه سازی و سوء استفاده از افزایش قیمت بنزین در ایران هستند که باید مردم بیش از پیش مراقب این توطئه شوم باشند.

‌حجت الاسلام خاضع با تبریک ۱۷ ربیع الاول سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفرصادق (ع)، عنوان کرد: وحدت هر چه بیشتر مسلمانان با یکدیگر اهمیت و ضرورت چشمگیری دارد زیرا عزت و اقتدار همه جانبه آنان در پرتو همدلی، همبستگی و انسجام است.

وی ابراز داشت: مسلمانان دارای دشمنان مشترکی هستند که چشم طمع به منابع و ذخایر آنان دارند و یکی از راهکارهای مهم برای مقابله جدی با این دسیسه شوم گسترش اتحاد است.

امام جمعه موقت یاسوج به ۲۴ آبان ماه روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار اشاره کرد و گفت: مطالعه نقش مهمی در ارتقای روزافزون سطح فرهنگ عمومی هر جامعه دارد و باید خرید کتاب در سبد هزینه خانوارهای ایرانی قرار گیرد.

حجت الاسلام خاضع با اشاره به ۲۹ آبان ماه سالروز آغاز هفته بسیج، اظهار داشت: امام خمینی (ره) در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ فرمان تشکیل بسیج مستضعفان را صادر کردند.

وی افزود: بسیج یک نهاد مردمی و انقلابی بوده و هم اینک نیز به درختی تنومند تبدیل شده که تاکنون خدمات مهمی در تمامی عرصه ‌ها ارائه داده است.

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب ایران اسلامی به برکت تفکر بسیجی شکست ناپذیر شده است.

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: چنانچه تفکر بسیجی در جامعه نهادینه شود مسئولان اجرایی برای خدمت به مردم با یکدیگر مسابقه می‌ دهند و در چنین جامعه ‌ای نیز هیچ خبری از فساد، رانت، رشوه، تبعیض و بی عدالتی نیست.

وی ابراز داشت: رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اعلام کرده اند که عدالت و مبارزه با فساد ۲ اصل لازم و ملزوم یکدیگر بوده و به فرموده معظم له تحقق هر چه بهتر اقتصاد مقاومتی نیازمند برقراری عدالت اقتصادی در کشور است.

امام جمعه موقت یاسوج گفت: قوه قضائیه تاکنون اقدام ‌های مناسبی برای برخورد با مفسدان اقتصادی در کشور انجام داده که باید مسئولان آن نیز هر چه بیشتر از سوی مردم و دولت حمایت شوند.

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: این اقدام ‌ها سبب افزایش چشمگیر اعتماد و دلگرمی مردم شده و باید با صلابت بیشتری تداوم داشته باشد.

وی افزود: گام چهارم کاهش تعهدات برجامی به تازگی از سوی ایران برداشته شده و چنین اقدامی لازم بود زیرا سران کشورهای اروپایی‌ به هیچ کدام از تعهدات خود در برجام عمل نکردند.

حجت الاسلام خاضع بیان کرد: نباید بیش از این کشور را معطل وعده ‌های دروغین و پوچ اروپایی ‌ها در مسأله برجام کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی