امکان رگبار پراکنده باران در هرمزگان/ شناورهای سبک و صیادی احتیاط کنند


امکان رگبار پراکنده باران در هرمزگان/ شناورهای سبک و صیادی احتیاط کنند

کارشناس اداره‌کل هواشناسی هرمزگان گفت: با افزایش ابرناکی در استان طی امروز در برخی نقاط غربی و مناطق دریایی رگبار پراکنده باران و رعد و برق و افزایش باد خواهیم داشت.

مجتبی حمزه نژاد در گفت‌گو با ایسنا، در خصوص وضعیت جوی و دریایی امروز (شنبه ۲۵ آبان‌ماه) استان هرمزگان اظهار کرد: با تاثیر امواج ناپایدار طی امروز در برخی نقاط غربی، جزایر غربی استان و غرب تنگه هرمز ناپایداری جوی و دریایی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: با افزایش ابرناکی در استان هرمزگان طی امروز در برخی نقاط غربی و مناطق دریایی رگبار پراکنده باران و رعد و برق و افزایش باد خواهیم داشت.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی هرمزگان تصریح کرد: شرایط ترددهای دریایی طی امروز مساعد خواهد بود، توصیه می‌شود با توجه به افزایش ابرناکی و احتمال افزایش باد، شناورهای سبک و صیادی در تردد دریایی در خلیج فارس و غرب تنگه هرمز احتیاط کنند.

حمزه نژاد عنوان کرد: فردا (یکشنبه ۲۶ آبان‌ماه) با افزایش باد جنوب شرقی دریا متلاطم خواهد شد که توصیه می‌شود شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر غربی استان صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: سامانه ناپایدار بارشی به تناوب تا روزهای پایانی هفته جاری در استان ماندگار خواهد بود و شرایط بارشی طی روزهای پایانی هفته در استان تقویت خواهد شد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی هرمزگان بیان کرد: از لحاظ دمایی طی امروز تغییرات قابل ملاحظه‌ای نخواهیم داشت و از فردا در برخی نقاط استان به طور نسبی افزایش یک تا دو درجه‌ای دمای کمینه پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی