برگزاری اجلاس نماز در اسدآباد


برگزاری اجلاس نماز در اسدآباد

معاون فرمانداری شهرستان اسدآباد گفت: چهارمین اجلاس شهرستانی نماز با محوریت نماز و مدرسه 9 آذرماه در این شهرستان برگزار خواهد شد.

حمزه عبدکوند در ستاد اقامه نماز شهرستان اسدآباد، با بیان اینکه این همایش ۹ آذرماه در سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از اعضای ستاد، دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان و مسئولان و دیگر افراد تأثیرگذار در امر ترویج نماز برگزار می شود، افزود: تجلیل از فعالان، خادمان و یاوران نماز، نمایشگاه کتاب، نقاشی، مسابقه انشا و مقاله نماز، وبلاگ نویسی، تولید محتوای الکترونیکی، تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزان در بحث نماز و تجلیل از مقالات برتر نماز از جمله برنامه های جانبی در این اجلاسیه درنظر گرفته شده است.

وی با تأکید بر برگزاری پررنگ و پرمحتوای اجلاسیه نماز تصریح کرد: نگاه‌ها به مقوله نماز باید فراتر از یک اجلاسیه بوده و با تأثیرگذاری و ماندگاری خود به روند ارتقای نماز در جامعه به عنوان یک کار فرهنگی بزرگ کمک کند.

عبدکوند در ادامه با اشاره به آسیب‌های اجتماعی و اهمیت اجلاسیه نماز در شهرستان اسدآباد در راستای کاهش آسیب‌ها خاطرنشان کرد: حضور نخبگان از طیف‌های مختلف در اجلاسیه نماز به نحو مؤثرتری پیام اجلاسیه نماز را به جامعه تسری خواهد داد.

وی اجلاسیه نماز را بسترساز ترویج فریضه دینی و عبادی دانست و یادآور شد: رسانه‌ها نیز برای ترویج فرهنگ نماز در جامعه نقش مهم و مؤثری بر عهده دارند که لازم است به این رسالت مهم خود عمل کنند.

عبدکوند به افزایش ۱۰۰ درصدی برگزاری نماز جماعت در اداره های سطح شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: هم اکنون در تمامی اداره ها و نهادهای شهرستان نماز ظهر و عصر به جماعت اقامه می شود.

وی همچنین با بیان اینکه در تمامی مدارس شهری و روستایی اسدآباد نماز ظهر و عصر به صورت جماعت برپاست، اظهار کرد: در ۳۷ مدرسه نماز جماعت توسط روحانی و در مابقی مدارس نماز جماعت توسط معلمان و فرهگیان برپا می شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)