بازتاب اعتراض‌ ایرانیان به افزایش نرخ بنزین در جهان عرب


بازتاب اعتراض‌ ایرانیان به افزایش نرخ بنزین در جهان عرب
رسانه‌های جهان عرب تظاهرات مردمی ایران نسبت به افزایش بهای بنزین را بازتاب دادند.

به گزارش ایلنا، به دنبال افزایش بهای بنزین و برگزاری تظاهرات در اعتراض به این افزایش قیمت، رسانه‌های عرب‌زبان نیز پا به پای رسانه‌های دیگر اخبار این اعتراض‌ها را پوشش دادند.

پایگاه خبری روسیا الیوم، در خبری با عنوان «تظاهرات در تهران و برخی شهرهای ایران در اعتراض به افزایش نرخ بنزین» نوشت: «تظاهر کنندگان در تهران و سایر شهرها با خاموش کردن خودروی خود در اعتراض به افزایش بهای بنزین خیابان‌های اصلی را مسدود کردند».

پایگاه خبری العربی الجدید نیز با انتشار خبری، کشته شدن یک شهروند سیرجانی را پوشش داد.

در این خبر آمده است که مشخص نیست این فرد چگونه کشته شده است. معترضان نیز از راننده‌ها خواستند که خودروهای خود را خاموش کرده و بدون حرکت بایستند.

پایگاه خبری النشره نیز نوشت که تظاهرکنندگان در تهران با خاموش کردن خودروهای خود در اعتراض به افزایش نرخ بنزین خیابان‌های اصلی را بستند.

در این خبر با اعلام کشته شدن یک شهروند سیرجانی از برگزاری تظاهرات در شهرهای مشهد و اهواز و شهرهای دیگر سخن گفته شده است.

سومریه نیوز نیز با انتشار خبری از جلسه شورای عالی اقتصادی به ریاست «حسن روحانی»، رئیس جمهوری ایران به دنبال اعتراض‌های صورت گرفته علیه افزایش نرخ بنزین از تظاهرات در شهرهای تهران، شیراز، بندر عباس،‌ خرمشهر و شهرهای دیگر خبر داد.

الجزیره نیز با اعلام خبر فوی از وقوع اعتراض‌ها در تهران و چند شهر دیگر خبر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)