آموزش ذخیره ویدیوهای اینستاگرام


رسانه کلیک – اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اشتراک گذاری عکس و ویدیو در جهان است. در این مقاله قصد داریم تا نحوه ذخیره ویدیوهای اینستاگرام را آموزش دهیم. در حالی که دانلود ویدیوهای اینستاگرام به صورت مستقیم امکان پذیر نیست، با استفاده از ابزارهای مختلف می توانید این ویدیوها را دانلود کنید. […] نوشته آموزش ذخیره ویدیوهای اینستاگرام اولین...

رسانه کلیک – اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اشتراک گذاری عکس و ویدیو در جهان است. در این مقاله قصد داریم تا نحوه ذخیره ویدیوهای اینستاگرام را آموزش دهیم.

در حالی که دانلود ویدیوهای اینستاگرام به صورت مستقیم امکان پذیر نیست، با استفاده از ابزارهای مختلف می توانید این ویدیوها را دانلود کنید. از آنجایی که سه مسیر مختلف برای دسترسی به اینستاگرام وجود دارد، ما نیز برای هر سه مسیر، راهکارهایی را ارائه می دهیم؛ این سه مسیر عبارتند از: دسکتاپ، iOS و اندروید.

ذخیره ویدیوهای اینستاگرام با کامپیوتر

برای دانلود ویدیوهای اینستاگرام از طریق دسکتاپ، وب سایت های متفاوتی وجود دارد که ابزار دانلود را ارائه می کنند اما بهترین و کاربردی ترین آنها، DreDown نام دارد.

برای دانلود ویدیوها ابتدا باید به اینستاگرام مراجعه کرده و ویدیو مورد نظر خود را پیدا کنید، سپس آدرس URL که در بالای صفحه مرورگر موجود است را کپی کنید. به صفحه وب سایت DreDown مراجعه کنید و روی لینک اینستاگرام بالای صفحه کلیک کنید. در این مرحله باید آدرس URL کپی شده را در قسمت ایجاد متن، Paste کنید. دکمه DreDown را کلیک کرده و صبر کنید تا ویدیو توسط وبسایت آنالیز شده و دانلود شود.

از دیگر وب سایت هایی که کاربردی شبیه به DreDown دارند می توان به DownloadGram ،Download Instagram Videos و Gramblast اشاره کرد.

ذخیره ویدیوهای اینستاگرام در iOS

با توجه به محدودیت های امنیتی موجود در سیستم عامل iOS، دانلود ویدیوهای اینستاگرام به راحتی آنچه که در بخش مربوط به دسکتاپ توضیح دادیم، نیست اما راه پیچیده ای نیز ندارد و کافیست که برنامه مربوط به این کار را پیدا کنید.

یکی از گزینه های موجود، اپلیکیشن Blaze: Browser File Manager است. تنها کافیست URL پست مورد نظر را در اپلیکیشن اینستاگرام کپی کرده و در این اپلیکیشن، Paste کنید. سپس لینک دانلود را لمس و گزینه Export video To Camera Roll را انتخاب کنید. ویدیو به راحتی دانلود شده و در Camera Roll ذخیره می شود.

ذخیره ویدیوهای اینستاگرام در اندروید

برای اندروید روش های مختلفی وجود دارد که طبیعتا روش های توضیح داده شده در متن بالا نیز قابل استفاده است اما در این بخش قصد داریم اپلیکیشنی را معرفی کنیم که کارها را ساده تر انجام می دهد. Video Downloader for Instagram یک اپلیکیشن رایگان است که توانایی دانلود ویدیوهای اینستاگرام را دارد. با اینکه این برنامه رایگان است، اما باید با تبلیغات موجود در آن دست و پنجه نرم کنید.

برای دانلود ویدیوها ابتدا باید به ویدیو مورد نظر در اینستاگرام مراجعه و علامت سه نقطه بالای ویدیو را لمس کنید، سپس گزینه Copy link را انتخاب کنید. وارد اپلیکیشن Video Downloader for Instagram شوید و گزینه Paste را انتخاب کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فضای مجازی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول