موتوجی پی والنسیا 2019؛ پیروزی مارکز و قهرمانی رپسول هوندا


موتوجی پی ایران – مارکز مارکز توانست دوازدهمین پیروزی فصلش را در موتوجی پی والنسیا کسب کند و همچنین قهرمانی جدول تیمی 2019 را برای تیم رپسول هوندا به ارمغان آورد. فابیو کوارتارارو، موتورسوار پتروناس یاماها که مسابقه را از جایگاه پول پوزیشن آغاز کرده بود، در مکان دوم و جک میلر از تیم پرامک دوکاتی در مکان سوم سکوی والنسیا قرار گرفتند. خورخه لورنزو...

موتوجی پی ایرانمارکز مارکز توانست دوازدهمین پیروزی فصلش را در موتوجی پی والنسیا کسب کند و همچنین قهرمانی جدول تیمی 2019 را برای تیم رپسول هوندا به ارمغان آورد.

فابیو کوارتارارو، موتورسوار پتروناس یاماها که مسابقه را از جایگاه پول پوزیشن آغاز کرده بود، در مکان دوم و جک میلر از تیم پرامک دوکاتی در مکان سوم سکوی والنسیا قرار گرفتند.

خورخه لورنزو نیز با جایگاه سیزدهمی به دوران حرفه ای خود در موتوجی پی پایان داد.

خلاصه ای از اتفاقات مسابقه والنسیا

16:28 کوارتارارو، مارکز و میلر در رده اول خط استارت مسابقه والنسیا قرار دارند و پشت سر آنها، وینالس، موربیدلی و دویزیوسو پر کننده ردیف دوم هستند.

16:29 فرانچسکو باگنایا، موتورسوار پرامک دوکاتی پس از تصادف عجیبش در تمرین شنبه، در مسابقه شرکت نخواهد داشت.

16:29 عنوان قهرمانی رانندگان و سازندگان پیش از این مسابقه مشخص شده ولی هنوز رقابت برای عنوان قهرمانی تیمی ادامه دارد که بین رپسول هوندا و دوکاتی خواهد بود.

16:31 چراغ ها خاموش می شوند و مارکز و میلر به عنوان پیشتاز مسابقه وارد پیچ اول شده اند…

16:32 کوارتارارو که پشت میلر گیر افتاده بود، فورا پیشتازی را در پیچ دوم بازپس می گیرد. رینز نیز به رده سوم صعود کرده است.

16:32 مارکز و وینالس احتمالا سریع ترین موتورسواران حال حاضر پیست هستند که برای رده پنجمی رقابت می کنند.

16:33 لورنزو در استارت مسابقه به رده هجدهم سقوط کرده اما هم تیمی اش برای رده دوم پیش رفته است، رقابت بسیار نزدیک دنبال می شود.

16:36 رده ها در حال حاضر: 1 کوارتارارو, 2 مارکز, 3 میلر, 4 رینز, 5 دویزیوسو, 6 موربیدلی, 7 وینالس

16:40 پس از مقداری فاصله باز شدن، حالا مارکز دوباره خود را به کوارتارارو رسانده است. پیش از این من دو بار این صحنه را در طول مسابقات این فصل دیده ام ولی به نظر نمی رسد اینبار مارکز تا آخرین دور صبر کند…

16:43 مارکز در پیچ 11 به داخل کوارتارو رفته و سبقت را تکمیل می کند.

16:45 طبق آمار و ارقام اگر مارکز پیروز شود، دوکاتی نیاز دارد که آندره دویزیوسو در جایگاه دوم قرار گرفته و پتروچی نیز در رده دهم یا بالاتر مسابقه را تمام کند.

16:47 یک دور پس از اینکه ولنتینو روسی برای رده نهمی از کال کراچلو سبقت گرفت، موتورسوار ال سی آر هوندا در پیچ اول نقش بر زمین شد. حالا پتروچی در رده دهم است.

16:51 پتروچی پس از سبقت از روسی تصادف کرده و حالا امیدهای دوکاتی تبدیل به ناامیدی می شود، زارکو و لکونا نیز درون شن ریزه ها دیده می شوند.

16:57 در همین حین مارک مارکز نیز فاصله خود را با کوارتارارو به 0.8 ثانیه افزایش داده است. به نظر می رسد که آخرین مسابقه فصل نیز با پیروزی موتورسوار رپسول هوندا به پایان برسد.

16:58 ده دور به پایان مسابقه؛ 1-مارکز 2-کوارتارارو 3-میلر 4-دویزیوسو 5-رینز 6-وینالس

17:00 موربیدلی هم در همان پیچ چهار نقش بر زمین شد، به نظر می رسد که باد شدیدی آنجا می وزد…

17:08 مارکز در حال کسب دوازدهمین پیروزی فصلش خودش است و کوارتارارو نیز فاصله اش را با میلر حفظ کرده است.

17:12 پرچم شطرنجی و پیروزی مارکز با قهرمانی رپسول هوندا

جدول مسابقه موتوجی پی والنسیا 2019

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید